Krev, pot a pixely

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o… Přejít na celý popis

Julie Caplinová: Hospůdka v Praze Zda se Julie Caplinová objeví literárně i v Praze, jsme bedlivě očekávali, a konečně je to tu! Ponořte se do příběhu plného emocí, překvapení a kouzla naší Prahy. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o geniální jednotlivce někde v garáži, nebo stohlavé týmy. Novinář Jason Schreirer vyzpovídal stovky profesionálů z velkých studií, jako jsou BioWare, Blizzard nebo LucasArts, i malé nezávislé týmy. V Krvi, potu a pixelech bere čtenáře na výpravu do zákulisí videoherního světa. Během ní ukazuje, kolik dřiny stojí za každým napínavým questem, zábavným levelem a přiměřeně neporazitelným bossem. Kolik uměleckých výzev, technických překážek, tržních požadavků a korporátních výmyslů musejí vývojáři překonat. A že za dobrou hru se často platí i zdravím a osobním životem.

Sdílet

Nakladatel
Host
Rozměr
136 x 210 x 21
jazyk
čeština
Počet stran
286
Vydání
1
isbn
978-80-7577-824-6
Vazba
měkká vazba
datum vydání
31.05.2019
ean
9788075778246

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.8 z 5 4 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Rob registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Drsne probuzeni. Depresivni kniha, pokud mate sen delat v herni brandzi. Libi se mi, ze pokryvaji jak velke i stredni studia, ale i nezavisle vyvojare. Prekladatel je bohuzel asi tunta a nektere vyrazy mel konzultovat. Star Wars neni slavny serial... a podobne. Mam i anglicky original a nekdy jsem radeji nakoukl do originalu.

    Přečíst více
  • Martin registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Moc zajímavé počtení o tom, jak je tvorba her komplexní záležitost. Kniha může pomoci komukoliv, kdo si chce naplánovat nějaký byznys, aby si uvědomil, jaké vlivy mohou přípravu ovlivnit a jak může být komplikované si plánovat třeba i základní věci jako čas nebo finance.

    Přečíst více
  • Tomáš Přibyl registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Coby vývojář mohu potvrdit, že jako každá práce je i vývoj her někdy řehole. Skutečně netrávíme celý den "hraním her". Trochu zamrzí zbytečný překlad některých obecně zažitých termínů ("leštění" je i u nás "polishování" a "drcení" je "crunchování") a pár chyb (pohlaví Morrigan z DA). Všem se zájmem o hry ale přečtení vřele doporučuji!

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda