0.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o geniální jednotlivce někde v garáži, nebo stohlavé týmy. Novinář Jason Schreirer vyzpovídal stovky profesionálů z velkých studií, jako jsou BioWare, Blizzard nebo LucasArts, i malé nezávislé týmy. V Krvi, potu a pixelech bere čtenáře na výpravu do zákulisí videoherního světa. Během ní ukazuje, kolik dřiny stojí za každým napínavým questem, zábavným levelem a přiměřeně neporazitelným bossem. Kolik uměleckých výzev, technických překážek, tržních požadavků a korporátních výmyslů musejí vývojáři překonat. A že za dobrou hru se často platí i zdravím a osobním životem.
- Nakladatel
- Host
- Rozměr
- 136 x 210 x 21
- datum vydání
- 31.05.2019
- ean
- 9788075778246
- Počet stran
- 286
- Hmotnost
- 315 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- Knihy - paperback
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7577-824-6
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.8 z 5 4 hodnocení čtenářů
3× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
-
Rob registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Drsne probuzeni. Depresivni kniha, pokud mate sen delat v herni brandzi. Libi se mi, ze pokryvaji jak velke i stredni studia, ale i nezavisle vyvojare. Prekladatel je bohuzel asi tunta a nektere vyrazy mel konzultovat. Star Wars neni slavny serial... a podobne. Mam i anglicky original a nekdy jsem radeji nakoukl do originalu.
Přečíst více -
Martin registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Moc zajímavé počtení o tom, jak je tvorba her komplexní záležitost. Kniha může pomoci komukoliv, kdo si chce naplánovat nějaký byznys, aby si uvědomil, jaké vlivy mohou přípravu ovlivnit a jak může být komplikované si plánovat třeba i základní věci jako čas nebo finance.
Přečíst více -
Tomáš Přibyl registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Coby vývojář mohu potvrdit, že jako každá práce je i vývoj her někdy řehole. Skutečně netrávíme celý den "hraním her". Trochu zamrzí zbytečný překlad některých obecně zažitých termínů ("leštění" je i u nás "polishování" a "drcení" je "crunchování") a pár chyb (pohlaví Morrigan z DA). Všem se zájmem o hry ale přečtení vřele doporučuji!
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.