0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování, které má velký vliv na efektivnost práce. Manažer totiž musí rozumět organizaci prostředí, ve kterém lidé pracují… Přejít na celý popis
Violet přežila první ročník na Basgiathské válečné akademii, ale skutečný boj teprve začíná... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Management základy managementu - cvičebnice - zadání
-
Vedení lidí, týmů a firem
-
Age management v organizacích
-
Marketing management
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Začněte s proč
-
Strategický management lidských zdrojů
-
Management v obrazech
-
Šťastný management
-
Dlouhodobý finanční management
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Projektový management v praxi
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
-
Case management v péči o lidi žijící s demencí
-
Revenue management v ubytovacích službách
-
Service Design Management
-
Lídři jedí poslední
-
Destinační management
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
-
Jak správně řídit projekty
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování, které má velký vliv na efektivnost práce. Manažer totiž musí rozumět organizaci prostředí, ve kterém lidé pracují, a dokázat realizovat jeho změnu. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. vytyčit správný cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec zjistíte, jak své spolupracovníky pro dosažení cílů efektivně motivovat a vést. Kniha obsahuje řadu příkladů, sloužících pro hlubší pochopení teorie a pro její využití v manažerské praxi.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 15
- isbn
- 978-80-247-3275-6
- Počet stran
- 200
- datum vydání
- 1.11.2010
- ean
- 9788024732756
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Urla: Jaký je předposlední díl nejlepší české dystopie? | RECENZE
- Farma zázraků - román plný horké čokolády, tisíců světýlek i lásky vás dokonale naladí na Vánoce! | RECENZE
- 8 důvodů, proč vést děti ke čtení
- Nová Propast času překračuje nejen hranice času, ale i žánrů | RECENZE
- Poslechněte si tipy na knižní dárky, které rozjasní každý vánoční stromeček | Vánoce voní knihou #3
- Neviditelný muž – příběh o lásce, kterou budete chtít prožít | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad