0.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování, které má velký vliv na efektivnost práce. Manažer totiž musí rozumět organizaci prostředí, ve kterém lidé pracují… Přejít na celý popis
Zlevnili jsme stovky tištěných knih všech žánrů a ceny opět začínají na 9 Kč! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Management - Cvičebnice - Zadání
-
Age management v organizacích
-
Marketing management
-
Vedení lidí, týmů a firem
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Začněte s proč
-
Strategický management lidských zdrojů
-
Moderní time management
-
Management v obrazech
-
Šťastný management
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Service Design Management
-
Dlouhodobý finanční management
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
-
Case management v péči o lidi žijící s demencí
-
Revenue management v ubytovacích službách
-
Lídři jedí poslední
-
Destinační management
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování, které má velký vliv na efektivnost práce. Manažer totiž musí rozumět organizaci prostředí, ve kterém lidé pracují, a dokázat realizovat jeho změnu. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. vytyčit správný cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec zjistíte, jak své spolupracovníky pro dosažení cílů efektivně motivovat a vést. Kniha obsahuje řadu příkladů, sloužících pro hlubší pochopení teorie a pro její využití v manažerské praxi.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 15
- isbn
- 978-80-247-3275-6
- Počet stran
- 200
- datum vydání
- 1.11.2010
- ean
- 9788024732756
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Urla: Jaký je předposlední díl nejlepší české dystopie? | RECENZE
- Farma zázraků - román plný horké čokolády, tisíců světýlek i lásky vás dokonale naladí na Vánoce! | RECENZE
- 8 důvodů, proč vést děti ke čtení
- Nová Propast času překračuje nejen hranice času, ale i žánrů | RECENZE
- Poslechněte si tipy na knižní dárky, které rozjasní každý vánoční stromeček | Vánoce voní knihou #3
- Neviditelný muž – příběh o lásce, kterou budete chtít prožít | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad