Manažerské rozhodování v praxi
Manažerské rozhodování v praxi - Bohumír Štědroň,Marcela Palíšková,Petr Moos Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Společenský význam role manažerů v byznysu roste tak, jak roste význam jejich pivotálního postavení v trojúhelníku zájmů vlastníků, zaměstnanců a zákazníků. Napětí v uvedeném trojúhelníku roste nebývalým tlakem vlastníků na co nejrychlejší a největší dividendu, tlakem nových generací zaměstnanců na zohledňování jejich požadavků na work-life… Přejít na celý popis

Vánoce voní knihou Knižíšek pro vás přichystal ty nejlepší tipy na knižní dárky! Omrkněte je. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Společenský význam role manažerů v byznysu roste tak, jak roste význam jejich pivotálního postavení v trojúhelníku zájmů vlastníků, zaměstnanců a zákazníků. Napětí v uvedeném trojúhelníku roste nebývalým tlakem vlastníků na co nejrychlejší a největší dividendu, tlakem nových generací zaměstnanců na zohledňování jejich požadavků na work-life balance, často při poklesu jejich výkonu i kvality práce, a nebývalou konkurencí na trhu a bojem o zákazníka. Manažerské „řemeslo“, které se lze naučit, je v současné době zmapováno a široce popsáno; k dispozici je celá řada známých postupů a best practice. Problém však spočívá ve schopnosti jejich aplikace v konkrétních případech, neboť každý doporučovaný postup či každý vybraný úspěšný případ jsou vázány na zcela specifické vnitřní a vnější podmínky firem, a proto nejsou zcela přenositelné. Rozhodující schopnost manažera spočívá právě ve výběru, pro jeho situaci, nejvhodnějších postupů a metod a ve flexibilním způsobu jejich aplikace. Manažer dneška musí být nejen leader, ale i vizionář, který je schopen anticipovat jak možnosti budoucího technického a technologického rozvoje, tak především budoucích požadavků trhu. A k tomu je potřeba mít hluboké znalosti o zákonitostech vývoje společnosti.

Manažerské rozhodování je umění a obsahuje racionální i intuitivní komponenty a určité rozhodovací činnosti. Přes všechny dílčí i obecnější prognózy vývoje fenoménu business intelligence v kontextu manažerského rozhodování je vysoce pravděpodobné, že kreativní lidský činitel, zejména pokud jde o strategické rozhodování, zůstane nenahraditelný.

Rámcový obsah 1. Vybrané metody manažerského rozhodování 2. Multikriteriální rozhodování v praxi 3. Manažerská práce ministra, člena vlády 4. Systémový pohled na rozhodování ve velkých organizacích 5. Zlepšování podnikových procesů podporou metodického rozhodování 6. Manažerské rozhodování v Číně 7. Partnerství pro místní rozvoj jako rámec pro manažerské rozhodování v managementu destinace 8. Manažerské rozhodování jako nezbytná součást práce uměleckého vedoucího a režiséra 9. Manažerské rozhodování v advokátní praxi 10. Manažerské rozhodování v profesionálních sportovních klubech 11. Inteligentní systémy na podporu rozhodování 12. Informační systém pro podporu rozhodování 13. Vliv změn vnějšího prostředí na rozhodování v personálním managementu 14. Manažerské rozhodování Franklina Delano Roosevelta

Součástí textu jsou také dvě přílohy: Příloha 1 Ekonomické řízení elitní veřejné vysoké školy Příloha 2 Manažerské rozhodování na (německých) vysokých školách.

Sdílet

Počet stran
304
datum vydání
1.01.2016
ean
9788074005879
Vazba
měkká vazba
jazyk
čeština
Rozměr
165 x 240 x 17
isbn
978-80-7400-587-9

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda