Anatomie rozhodování

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku Na produkt nelze uplatnit slevu.

99 Kč s DPH
Běžně 299 Kč Nápověda Jsme transparentní Nejnižší cena před akcí: 99 Kč

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Nepřehlédněte! Tento produkt je zařazen do Akce BLACK FRIDAY. Osobní rozvoj a ezoterika

ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! | V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o… Přejít na celý popis

Joanne K. Rowlingová: Harry Potter a Kámen mudrců - MinaLima Prožijte s Harrym Potterem jeho první rok v Bradavicích jako nikdy předtím! Toto okouzlující vydání obsahuje kompletní původní text J.K. Rowlingové, přes 150 barevných ilustrací a 8 interaktivních prvků. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! |

V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování.

Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů.

Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.

Sdílet

Nakladatel
Via
Rozměr
132 x 202 x 14
jazyk
čeština
Počet stran
216
Vydání
1
isbn
978-80-7642-548-4
Vazba
měkká vazba
datum vydání
16.11.2020
ean
9788076425484

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.7 z 5 9 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Adam Valenta registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Vše dokonalé, jenom se informace často opakují

    Přečíst více
  • Adam registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    O knihe som pocuval a cital len samu chvali. A nesklamala. Super pre marketerov ako si navysit vedomosti o spravani ludi.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Nejnižší prodejní cena 30 dní před začátkem akce: 99 Kč Nápověda