Richard Shotton

Richard Shotton*Velká Británie

Richard Shotton je autorem úspěšného mezinárodního bestselleru Anatomie rozhodování (The Choice Factory). Kniha se zabývá tématem jak aplikovat poznatky z behaviorální vědy do světa reklamy. Jedná se tedy o absolutní „must have“ knihu pro všechny marketéry.

Richard odstartoval kariéru jako media planner v roce 2012. Pracoval pro velké značky jako je Coca Cola, Lexus a další. Později se specializoval na aplikování behaviorální vědy do obchodní problematiky. Později založil společnost Astroten, která se těmito záležitostmi zabývá.

Pravidelně pořádá workshopy pro nejrůznější značky, kterým pomáhá vylepšovat jejich marketingové působení na trhu.

Seřadit:

Co hledáte?

  • Zajímá vás

    • Ukázat méně

    Stav

    Dostupnost

    Vazba

    Formát audioknihy

    Míra poškození

  • Nakladatelé

  • Jazyk

    Hodnocení

    Knihy autora

    Seřadit:

    Co hledáte?

  • Zajímá vás

    • Ukázat méně

    Stav

    Dostupnost

    Vazba

    Formát audioknihy

    Míra poškození

  • Nakladatelé

  • Jazyk

    Hodnocení