0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Kniha významného domácího odborníka a pedagoga prezentuje možné přístupy, metody a nástroje pro vybraná systémová měření v managementu jakosti, a to i v souvislosti nových norem souboru ISO 9000:2000. Každá z kapitol druhého vydání knihy (Měření spokojenosti a loajality zákazníků, Měření výkonnosti konkurence - benchmarking, Finanční měření v… Přejít na celý popis
Srdce čisté jako sníh. Láska, která zuří jako vánice. V nové romanci od autorky bestselleru Slzotvůrce! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Šťastný management
-
Age management v organizacích
-
Marketing management
-
Dynamické vedení a řízení projektů - Systémovým myšlením k úspěšným projektům
-
Defektní Česko-anglický, anglicko-český slovník managementu (Defekt)
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Dlouhodobý finanční management
-
Case management v péči o lidi žijící s demencí
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Management - Cvičebnice - Zadání
-
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
-
Revenue management v ubytovacích službách
-
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby
-
Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
-
Dynamika projektu
-
Kompetence leadera školy - Marketingové komunikace v praxi škol
-
Úspěšný manažerský start
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Naučte se správně vést lidi - Získejte zásadní manažerské a řídící dovednosti, které skutečně vedou k výsledkům
Kniha významného domácího odborníka a pedagoga prezentuje možné přístupy, metody a nástroje pro vybraná systémová měření v managementu jakosti, a to i v souvislosti nových norem souboru ISO 9000:2000. Každá z kapitol druhého vydání knihy (Měření spokojenosti a loajality zákazníků, Měření výkonnosti konkurence - benchmarking, Finanční měření v systémech managementu jakosti, Měření výkonnosti procesů ad.) je doplněna o nové poznatky a zkušenosti a –
- Nakladatel
- Management Press
- Rozměr
- 165x235mm
- isbn
- 0008072611100
- Počet stran
- 336
- datum vydání
- 1.05.2015
- ean
- 0008072611100
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE