Moc a nemoc televize Nova

Autor Jan Vávra

Moc a nemoc televize Nova - Jan Vávra Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Publicista a spisovatel Jan Vávra byl jedním z lidí, kteří stáli u zrodu televize Nova. Působil v ní jako ředitel zpravodajství a dlouhá léta moderoval politický diskusní pořad Sedmička. Ve svých vzpomínkách se vrací k okolnostem samotnému vzniku naší první soukromé televize, líčí její zrod, počáteční potíže i fenomenální úspěch. Jeho pohled… Přejít na celý popis

Čas na nový diář. Rok 2025 klepe na dveře Už je to tady! Čas začít plánovat rok 2025! Máme pro vás diáře všech druhů a velikostí, které uspokojí každého plánovače. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Publicista a spisovatel Jan Vávra byl jedním z lidí, kteří stáli u zrodu televize Nova. Působil v ní jako ředitel zpravodajství a dlouhá léta moderoval politický diskusní pořad Sedmička. Ve svých vzpomínkách se vrací k okolnostem samotnému vzniku naší první soukromé televize, líčí její zrod, počáteční potíže i fenomenální úspěch. Jeho pohled je pohledem zevnitř, a proto vykresluje dění okolo televize a její vývoj jako příběh lidí, kteří ji vytvářeli - ať už přímo pracovníků televize či zahraničních poradců a investorů. A v centru jeho pohledu pochopitelně stojí muž, který je nejvíc spjatý s počáteční érou Novy, totiž Vladimír Železný, s nímž se autor na konci devadesátých let pracovně i lidsky rozešel. Dění okolo Novy na přelomu tisíciletí nakonec vyústilo v několik mezinárodních arbitráží a Česká republika byla nucena v roce 2003 zaplatit původním zahraničním investorům za zmařenou investici 10 miliard korun. Jan Vávra též líčí své zkušenosti a postřehy ze zákulisí, které získal během moderování diskusního pořadu s politiky a veřejně známými osobami, a tak se čtenář setkává s takovými osobnostmi jako Václav Havel, Václav Klaus, Miloš Zeman, Tomáš Halík a mnozí další. Další vrstvu Vávrovy knihy pak tvoří úvahy o roli a významu médií v moderní společnosti a kritické postřehy o stavu současné české žurnalistiky.

Sdílet

Nakladatel
Prostor
datum vydání
20.09.2013
ean
9788072602827
Počet stran
184
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
isbn
978-80-7260-282-7

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

2.5 z 5 2 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 123 Kč Nápověda