Nauč mě správně číst - pro dyslektiky, metodická část

Nauč mě správně číst - pro dyslektiky, metodická část - neuveden Nedostupné

Nauč mě správně číst - pro dyslektiky, metodická část

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Jaká byla Cassidy Holmesová

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 399 Kč

Jaká byla Cassidy Holmesová

Bohatě ilustrovaná kniha s metodickou částí. Obrázkové zpracování vede žáky s obtížemi čtení k snadnějšímu zvládání výuky. Obrázkové zpracování vede žáky s obtížemi čtení k snadnějšímu zvládání výuky.?? Dyslektické dítě a jeho problémy?? Odjakživa existovalo určité procento dětí, kterým se vzdor dobrému nadání a náležité příležitosti ve škole… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Bohatě ilustrovaná kniha s metodickou částí. Obrázkové zpracování vede žáky s obtížemi čtení k snadnějšímu zvládání výuky. Obrázkové zpracování vede žáky s obtížemi čtení k snadnějšímu zvládání výuky.?? Dyslektické dítě a jeho problémy?? Odjakživa existovalo určité procento dětí, kterým se vzdor dobrému nadání a náležité příležitosti ve škole i vhodné výukové metodě nedařilo čtení v daném čase zvládnout Takové děti představují pro rodiče i učitele mnohdy záhadu. Mezi našimi dětmi jsou asi 2-3 procent těch, které se ne vlastní vinou ani vinou učitelů či rodičů nemohou naučit číst Říkáme jim dyslektici a příslušná porucha čtení se nazývá dyslexie (z řecké předpony dys- značící poruchu a základu znamenajícího jazyk). Kdosi tuto poruchu obrazně dokonce nazval "nemocí století". Co to vlastně dyslexie je? Mohli bychom ji vymezit jako poruchu čtení spočívající v oslabení těch psychických funkcí a schopností, jež jsou zapotřebí k náležitému zvládnutí čtení. Má-Ii se dítě naučit číst, potřebuje souhru a vyváženost těchto základních funkcí: zrakového rozlišování tvarů, zrakové a sluchové paměti, smyslu pro rytmus, orientace v čase a prostoru, schopnosti slučovat jednotlivé složky ve funkční celky, dokonalého vnímání a dokonalé představivosti. U dyslektika není tento vzorec kompletní, některé jeho složky jsou špatně nebo málo vyvinuté. Předpokládáme však, že dítě je přiměřeně zdravé (netrpí např. nekompenzovanou poruchou zraku či sluchu), má rozumové schopnosti postačující ke zvládnutí požadavků základní školy (tj. inteligenci nadprůměrnou, průměrnou či alespoň lehce podprůměrnou) a náležitou příležitost ke vzdělávání (nebylo např. v prvých třídách dlouhodobě nemocné, doma se mu dostává pomoci v jeho mateřštině). Má tedy všechny potřebné podmínky k učení. Klíčové funkce však jsou oslabeny, což má nejrůznější příčiny. Mohou být dědičné povahy, nebo jsou důsledkem jemných postižení mozkových center v časných vývojových obdobích dítěte - během těhotenství, při porodu anebo brzy po něm.?? Tato praktická příručka Vám pomůže pomoci takto postiženým dětem.

Sdílet

Nakladatel
Práce
Hmotnost
384 g
isbn
1000000001709
Vazba
měkká vazba
Vydání
1
ean
1000000001709
Rozměr
210 x 296 x 8
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda