Personální management
Personální management - Jiří Stýblo Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

„Firma, která nemá strategii je jako kvítí bez vody“. Kdosi z významných světových manažerských guru vyslovil tuto větu a snad právě proto, že zní tak nevědecky a možná pro podnikovou a podnikatelskou sféru neprakticky, necituje se často. To nesnižuje její pravdivost. Firma bez strategie, odkázaná na ryzí operativu, nemá dnes ve světě valnou… Přejít na celý popis

Vánoční Dobré záložky k nákupu nad 499 Kč K nákupu nad 499 Kč v našich knihkupectvích získáte jako dárek Vánoční Dobrou záložku, za jejíž tvorbou stojí oblíbená knižní ilustrátorka Adéla Stopka! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

„Firma, která nemá strategii je jako kvítí bez vody“. Kdosi z významných světových manažerských guru vyslovil tuto větu a snad právě proto, že zní tak nevědecky a možná pro podnikovou a podnikatelskou sféru neprakticky, necituje se často. To nesnižuje její pravdivost. Firma bez strategie, odkázaná na ryzí operativu, nemá dnes ve světě valnou šanci. Strategie má mnoho podob a jedna z hlavních je strategie zaměřená na to nejcennější, co firma vlastní – na lidi. Personální strategie jsou klíčové. Mnoho manažerů rádo a jistě s upřímností hovoří o ceně lidského kapitálu ve firmě, ale málo z nich jsou mužové činu. Personální strategie je ruku v ruce spjatá s tím, co firma musí dokázat – obstát v tvrdé a nesmlouvavé konkurenci na trhu a zajistit akcionářům, zákazníkům i zaměstnancům co od ní očekávají. Včerejšek, dnešek byl a zejména zítřek bude jiný. Změna je imperativ a zákon. Řídit změny prostřednictvím lidí předpokládá především řídit změny těchto lidí. Jinak se nedokáže mnoho nebo zhola nic. Kniha pojednává o smyslu a úloze personálních strategií ve světě moderního podniku třetího tisíciletí v globální konkurenceschopnosti a řízení změn prostřednictvím nového světa práce a managementu. Zamýšlí se nad tím, co by měl manažer i personalista vědět, co by měl dělat, aby jeho firmu nepostihl stejný osud jako ono kvítí bez vody.

Sdílet

Nakladatel
VOX
Vydání
1
isbn
978-80-86324-43-2
Počet stran
124
datum vydání
1.01.2013
ean
9788086324432
Vazba
měkká vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda