• Jana Palkovská Jana Palkovská

Vždy, když obálka knihy hlásá, že tohle je zaručeně fantasy ve stylu S. J. Maas, jsem na pozoru. Ne však nadšením jako spíš obavami. Sarah se totiž hned tak něco nepřiblíží, ale, dámy a pánové, Rapsodie si toto označení opravdu zaslouží. Autorka Laura Thalassa vás totiž stejně jako Maas lapne během několika stran a zavede do světa, kde se to nadpřirozenými bytostmi jen hemží a odkud pro vás nebude cesty ven…

4.7 z 5 94 hodnocení čtenářů

70× 5 hvězdiček 19× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Barunka reader registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

O. Můj. Bože! Tohle byla snad ta nejlepší fantasy knížka kterou jsem kdy přečetla. Absolutně to nechápu. Autorka dokázala to, co žádná jiná a to nenechat mě vydechnout. Ani na minutu. Napínavé, vzrušující a žhavé. Neskutečně se těším na další díly!!!❤️❤️❤️

• S.nosem.v.knize registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

"Pravda nebo fant?" Tak tohle bylo něco! Věta na obálce "pro fanoušky Sarah J. Maas" je rozhodně pravdivá. Hlavní postavy jsou od prvních stran sympatické. Miluju jejich slovní přestřelky, kde je minimum vulgarit a pokud už se vyskytnou, tak jen proto, aby perfektně zapadly a daly všemu šmrnc (což se v knihách a vlastně i všude jinde stává jen zřídkakdy). Malý příklad za všechny: "Já vládnu Říši noci. Můj lid mě zná jako Jeho Výsost Desmonda Flynna nebo také jako císaře večerních hvězd, pána tajemství, vládce stínů a krále chaosu. Protipólem Říše noci je Říše dne. Té vládne Janus, pán průchodů, král řádu, pravdomluvný, světlonoš a prvotřídní kokot." V knize jsou dvě dějové linky - Calliina minulost a současnost. Nijak mě to ale nerušilo, snad jen párkrát, když v jedné z nich došlo k náhlému zvratu a já musela listovat o pár stran dál, abych věděla, co se stane. Až pak jsem se mohla vrátit ke druhému příběhu. Rozhodně doporučuji všemi deseti!

• Petra Holková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Tohle bylo úžasné. Callie a Des jsou pro sebe stvořeni a je to poznat. Máme zde překvapivý zvrat událostí a velkým plusem byl vývoj postav.

• Martina Juríková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Top top top!!!! Kniha má neskutočný náboj, číta sa to samé a od série Dvory od Maas ma asi nič tak nepohltilo ako toto... Bolo to úžasné a teším sa, že budu preložené všetky 3 časti. Jednoznačne základnám medzi moje top knihy a budem sa k nej vracať.

• knihomolka_jana registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Pokud jste fandové víl a Dvorů je pravděpodobné, že se vám tato fantasy bude líbit. Je zajímavá a zároveň zasazená do světa lidí i světa víl. A musím říct, že jsem zvědavá na pokračování.

• Kira registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Naprosto boží knížka!

• Hana registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Super četlo se to samo. Má to jiskru, děj a nemůžu se dočkat pokračování. Velká pochvala za překlad. Pro čtenáře S.J.Mass jako stvořené.

• Alisi registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Super! Bylo to celé takové milé žádne extra zvraty, vývoje, ne příliš propracované, ovšem vůbec mi to nevadilo. Děj krásně ubíhal, nemusela jsem přemýšlet, jen si to užívala. Doporčuju! Navíc obálka moc krásná❤️ škoda té měkké vazby.

• Imabella registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Super napísané fantasy. Hneď prvá kapitola ma vtiahla do deja a musela som čítať ďalej. Najviac ma bavilo stredanie časových liniek, kde sa postupne dozvedáme o začiatkoch bzťahu medzi Callie a Handlířem. Bolo tam trochu menej fantasy prvkov a kniha sa viac sústredila na budovanie vzťahu hlavných postáv. Viac fantasy som sa dočkala až v nasledujúcich dieloch. Celkovo ma ale kniha rýchlo a účinne vtiahla do svojho sveta a určite hodnotím ako veľmi podarené new adult.

• Mária Faltusova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Úplne naj úžasnejšie čo som v poslednej dobe čítala.

• Veronika Ciblová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Vůbec nechápu, že mi tohle uniklo. Vyšla nedávno a narazila jsem na ni v podstatě náhodou. Pro fanoušky S. J. Maas - to opravdu platí. Kniha je psaná svižně, vtipně, baví od první kapitoly a i když z části člověk ví, jak se příběh bude vyvíjet, i tak ho to baví moc. Konec ohledně událostí v Jinosvětě samozřejmě zůstal otevřený, takže už se těším na další díl a rozhodně nelituju, že jsem si pořídila rovnou všechny. Pro čtenářky fantasy, co mají rády romantickou linku, ale i smysluplný příběh, jak dělané. :)

• Kateřina Jaklová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Úžasný příběh. Stránky jen mizí pod rukama. Už se těším na další díly. Maasovou jsem nečetla,takže nemám s čím srovnat, ale Des je prostě boží...

• Stela Michaličkova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Za mě výborná kniha, sama se četla.

• Iveta NAVRKALOVÁ registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Začala jsem číst po sérii žár těla a ohně takže mi chvilku trvalo než jsem se na celou knihu správně přeladila ale musím říct, že mě to chytlo a bavilo. Četlo se to dobře a hned jdu sáhnout po druhem díle

• Val registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

…víla, siréna, vlkodlak… Kniha RAPSODIE sa mi zjavovala v reklamách, príspevkoch sociálnych sietí aj v knižných e-shopoch. Odolávala som, pretože obálka na mňa nepôsobila dvakrát vábne. Avšak lepšiu by som si už teraz pre príbeh, ktorý sa skrýva vo vnútri, nevedela predstaviť. Už úvod do sveta, v ktorom žijú ľudia popri bytostiach so špeciálnymi schopnosťami, bol skvelý. Čo viac by ma mohlo presvedčiť ako mŕtvola v kaluži krvi na kuchynskej dlážke? A čo takto neplnoletá vrahyňa, ktorá má strach o svoju budúcnosť? No zlatým klincom prológu bol určite telefonát Handlířovi-bytosti, ktorá mení službičky za službičky. Čo žiadal Handlíř na oplátku za “krvavé upratovanie”? Autorka má úžasný štýl písania, Rapsodie sa číta doslova sama, humor postáv mi bol sympatický a neraz som sa uškŕňala nad rôznymi situáciami i doťahovačkami medzi postavami. Príbeh však nebol len úsmevný. Prekypoval záhadami, tajomstvami a postupným odhaľovaním toho, čo sa dialo s Callypso po osudnom telefonáte. Autorka vsadila len na jedného rozprávača, v tomto prípade Callypso. Ja by som vrúcne privítala aj pohľady Handlířa/Desmonda. Skutky vždy povedia viac ako tisíc slov, no v tejto knihe som túžila vedieť o pocitoch Desa. Kto knihu čítal, vie prečo a kto ju čítať len bude, určite bude mať pocit, že ho práve o toto autorka ochudobnila. Osviežením deja bolo Laurino rozhodnutie použitia retrospektívy. Každá kapitola sa začína určitým obdobím, ktoré je riadne označené, po uzavretí prvej dohody medzi Callie a Handlířom. Potom, ako inak, v tom najlepšom, sa Thalassa rozhodne pre návrat do súčasnosti. Prekvapivo, práve kvôli tejto finte čítate ako “naspídovaní”. Ja som knihu odkladala len nerada, ale v povinnostiach ma nemá kto zastúpiť. Následná nervozita je vedľajší jav každej skvelej knihy, ktorú proste nemôžete čítať, koľko “hrdlo ráči”. Zápletky boli skvele načasované, aj keď tú záverečnú by som brala ešte o kus dramatickejšiu. Mám aj malú výčitku. Neviem, či sa to stalo prekladom, ale nechápem, prečo sa víly, sirény a iné bytosti nazývali ľuďmi. Najmä, keď rovnaký druh považoval ľudí za menejcenných otrokov. Ak máte chuť na trochu fantastických bytostí, veľa napätia a ešte viac iskrenia medzi hlavnými postavami, výberom tejto knihy nešliapnete vedľa. Za mňa je to skvelé čítanie. A čo je ešte lepšie, pokračovania sú už na pultoch kníhkupectiev.

• Petra Nodesova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Jednim slovem wau ...... Des a Callie jsou pro sebe jako stvořeni. Pro fanousky autorky SJM určitě povinně přečíst. Mam přečtenou celou sérii Handlíř. Je tam i pár nečekaných zvratů.

• Lucie registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Skvělý napínavý příběh! Těším se na pokračování.

• Jana Buttová registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček

Ahoj, Tak dočtené! Upřímně řečeno, čekala jsem trochu víc. Myslela jsem, že to bude temnější, napínavější a promyšlenější. JENŽE se to stále točilo okolo Desmonda Flynna a jeho těle, křídlech. Autorka z toho udělala další 50 odstínů šedi a asi úplně zapomněla o čem píše a teprve v posledních 2 az 3 kapitolách se konečně něco děje. Autorka asi fofrem chtěla vydat knihu a tak vydala tuhle žvatlaninu, kterou takový člověk jako já neocení, protože ji chybi jakákoliv promyšlenost. Zničení nepřítele byla taky velmi snadná. Dekuji, ale za ty lidi, co maji radi trochu napětí a akce bych to nedoporučila. Omlouvám se, ale byl to boj, dočíst to.

• Literarytwins registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Pro fanoušky Sarah J. Maas. Okay, čekala jsem jistou podobnost, ale přiznávám, že mi vadí trošku vykradení pozadí konceptu ACOTARU konkrétně křídla, druh & družka, "pod horou" a pán temnoty (vidím v tom chtě nechtě Rhysanda). Nicméně a tím končím svoje držkování musím říct, že Divokou říši od Stacey M. Brown jsem si zamilovala, ale TOTO?! Jako pardon? Byť je pár věcí okopírovaných, tak z Rapsodie jsem si doslova a do písmene sedla na prdel a odpouštím jí to (alespoň se tím netajila). Laura Thalassa má neskutečně čtivý styl psaní, mně velmi blízký i včetně jazykové formy. Miluju to, jak se s tím vůbec nemazala, zbožňuju chemii hlavních hrdinů Desmonda a Callie a miluju celý ten příběh! Totálně jsem téhle sérii propadla a ještě, že druhý díl vychází v březnu, nebo by mě z toho čekání švihlo. Miluju to, jak se krásně ten vztah mezi hlavními hrdiny propracovává. Normálně to v knihách sice nemusím ale střídání minulosti se současností v případě této knihy dodalo jen na dokonalosti. A jak já se u toho i nasmála, ježiš tohle si prostě musíte přečíst, je to dokonalost. Když se objasnilo, proč se čekalo tolik let, než se znovu setkali, pukalo mi pro Dese srdce. Ale je to skvělé, spojení sirény a víly je prostě tady hodně dobré a spíš než Dvory bych to přirovnala k Půlměsíčnímu městu. Skvělá byla i nejlepší kamaráda hlavní hrdinky. Zato Eli byl pěkně na facku. Miluju Rapsodii i její postavy a prostředí, jediné co bylo nechutné je zápletka....z té mi nabíhá husí kůže a doufám, že toho zmetka dostanou!

• Šárka Třísková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Celá série je naprosto úžasná. Rozhodně doporučuji přečíst.