Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

3.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Eva Francová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Branding – vytvoření vlastní značky, vlastní osobnosti, je v dnešní době sociálních sítí a v technologiemi prosycené době, naprosto normální. Autorka se rozhodla vypátrat, jaká cesta k němu vedla a dostala se až do patnáctého století, kdy zkoumá životy slavných. Je tu na konkrétních příkladech v jednotlivých stoletích ukázáno, jaké to je, vytvořit si vlastní značku, vlastní identitu. Poznáme, jak a čím se konkrétní lidé lišili a jak je díky tomu vnímalo okolí. Z textu je znát, kolik času musela autorka věnovat pátrání. Nejdřív najít vůbec to, o kom má psát, kdo se určitým způsobem vymykal a poté se dopátrat různých podrobných informací, které v knize jsou…. Klobouk dolů, za knihou je určitě spousta a spousta hodin strávených studiem. Díky tomu jsou tu informace pro mě nové a rozhodně jsem se toho spoustu dozvěděla. S autorkou jsem nezačala naše setkání úplně dobře. Když jsem četla její prvotinu Společenský tvor, byla jsem značně zklamaná. Chtěla jsem jí dát druhou šanci, navíc s tak diametrálně odlišnou knihou. Po pravdě, ani tentokrát jsme se úplně nepotkaly. Čekala jsem od knihy asi trošku něco jiného. Bylo to na můj vkus dost odborné, zvláštně hloubavé a hodně „americké“. Nečekejte oddechovku, ale spíše náročnější čtení. Ale pokud se chcete dozvědět více o mnohých historických osobnostech, které se snažily vytvořit zajímavý obraz své persony, určitě doporučuji vyzkoušet.

    Přečíst více