0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha
- Skladem 5+ ks
- Doručení V pátek 2. 5. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
393 Kč s DPH
Běžně 439 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
V dnešní technologiemi prosycené době, kdy je možné bez námahy a digitálně reprodukovat téměř cokoliv, všichni dychtíme vytvořit si svou vlastní jedinečnou osobnost, svou vlastní na míru padnoucí personu, abychom vynikli a byli viděni. Ve světě stále většího individualismu se stává normou "branding" neboli aktivní definování sebe sama. Tento… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
V dnešní technologiemi prosycené době, kdy je možné bez námahy a digitálně reprodukovat téměř cokoliv, všichni dychtíme vytvořit si svou vlastní jedinečnou osobnost, svou vlastní na míru padnoucí personu, abychom vynikli a byli viděni. Ve světě stále většího individualismu se stává normou "branding" neboli aktivní definování sebe sama. Tento fenomén však není nový. Na stránkách knihy Self-Made nám Tara Isabella Burton ukazuje, jak jsme dospěli až k tomuto okamžiku urputného osobního brandingu. V řadě chronologických životopisných esejů o slavných (a neslavných) "sebetvůrcích" v moderním západním světě, od osvícenství přes renesanci až k modernímu kapitalismu a nynějšímu věku masových médií, Burton zkoumá teorie a síly, které stojí za naší nekonečnou potřebou vytvářet sebe samé. Prostřednictvím barvitě vykreslených osobností a poutavé směsi kulturních a historických komentářů se dozvídáme, jak taková osobní značka vlastně přišla na svět - od da Vinciho po Kardashianky.
- Nakladatel
- Bourdon
- Rozměr
- 150 x 207 x 35
- datum vydání
- 18.10.2024
- ean
- 9788076112063
- Počet stran
- 304
- Hmotnost
- 462 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- Pevná s přebalem matná
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7611-206-3
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
3.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 1× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
-
Eva Francová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček
Branding – vytvoření vlastní značky, vlastní osobnosti, je v dnešní době sociálních sítí a v technologiemi prosycené době, naprosto normální. Autorka se rozhodla vypátrat, jaká cesta k němu vedla a dostala se až do patnáctého století, kdy zkoumá životy slavných. Je tu na konkrétních příkladech v jednotlivých stoletích ukázáno, jaké to je, vytvořit si vlastní značku, vlastní identitu. Poznáme, jak a čím se konkrétní lidé lišili a jak je díky tomu vnímalo okolí. Z textu je znát, kolik času musela autorka věnovat pátrání. Nejdřív najít vůbec to, o kom má psát, kdo se určitým způsobem vymykal a poté se dopátrat různých podrobných informací, které v knize jsou…. Klobouk dolů, za knihou je určitě spousta a spousta hodin strávených studiem. Díky tomu jsou tu informace pro mě nové a rozhodně jsem se toho spoustu dozvěděla. S autorkou jsem nezačala naše setkání úplně dobře. Když jsem četla její prvotinu Společenský tvor, byla jsem značně zklamaná. Chtěla jsem jí dát druhou šanci, navíc s tak diametrálně odlišnou knihou. Po pravdě, ani tentokrát jsme se úplně nepotkaly. Čekala jsem od knihy asi trošku něco jiného. Bylo to na můj vkus dost odborné, zvláštně hloubavé a hodně „americké“. Nečekejte oddechovku, ale spíše náročnější čtení. Ale pokud se chcete dozvědět více o mnohých historických osobnostech, které se snažily vytvořit zajímavý obraz své persony, určitě doporučuji vyzkoušet.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.