Self-Made

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

393 Kč s DPH
Běžně 439 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Friluftsliv

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1499 Kč dárek zdarma v hodnotě 448 Kč

Friluftsliv

V dnešní technologiemi prosycené době, kdy lze digitálně reprodukovat téměř cokoliv, je snadné a lákavé tvořit a dávat na odiv svou jedinečnou "originální osobnost". "Branding", aktivní (a někdy až urputné) definování sebe sama, se stává normou. Tento fenomén ale není nijak nový. Tara Isabella Burton odhaluje, jak poutavá historie k němu… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

V dnešní technologiemi prosycené době, kdy lze digitálně reprodukovat téměř cokoliv, je snadné a lákavé tvořit a dávat na odiv svou jedinečnou "originální osobnost". "Branding", aktivní (a někdy až urputné) definování sebe sama, se stává normou. Tento fenomén ale není nijak nový. Tara Isabella Burton odhaluje, jak poutavá historie k němu vedla. Barvitě a odvážně zkoumá životy slavných (i neslavných) "sebetvůrců" v moderním západním světě, od renesance přes osvícenství až k modernímu kapitalismu a nynějšímu věku masových médií, a nejrůznější kulturní vlivy, teorie a síly, které stojí za nekonečnou lidskou potřebou vytvářet si vlastní identitu a prezentaci. Self-Made je příběhem zrodu "osobní značky", příběhem plným kreativity a svobody, ale také naléhavého varování před stinnými stránkami individualismu příliš zaměřeného na sebe sama.

Sdílet

Nakladatel
Bourdon
Rozměr
150 x 207 x 35
datum vydání
18.10.2024
ean
9788076112063
Počet stran
304
Hmotnost
462 g
jazyk
čeština
Vazba
pevná vazba
Vydání
1
isbn
978-80-7611-206-3

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

3.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Eva Francová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Branding – vytvoření vlastní značky, vlastní osobnosti, je v dnešní době sociálních sítí a v technologiemi prosycené době, naprosto normální. Autorka se rozhodla vypátrat, jaká cesta k němu vedla a dostala se až do patnáctého století, kdy zkoumá životy slavných. Je tu na konkrétních příkladech v jednotlivých stoletích ukázáno, jaké to je, vytvořit si vlastní značku, vlastní identitu. Poznáme, jak a čím se konkrétní lidé lišili a jak je díky tomu vnímalo okolí. Z textu je znát, kolik času musela autorka věnovat pátrání. Nejdřív najít vůbec to, o kom má psát, kdo se určitým způsobem vymykal a poté se dopátrat různých podrobných informací, které v knize jsou…. Klobouk dolů, za knihou je určitě spousta a spousta hodin strávených studiem. Díky tomu jsou tu informace pro mě nové a rozhodně jsem se toho spoustu dozvěděla. S autorkou jsem nezačala naše setkání úplně dobře. Když jsem četla její prvotinu Společenský tvor, byla jsem značně zklamaná. Chtěla jsem jí dát druhou šanci, navíc s tak diametrálně odlišnou knihou. Po pravdě, ani tentokrát jsme se úplně nepotkaly. Čekala jsem od knihy asi trošku něco jiného. Bylo to na můj vkus dost odborné, zvláštně hloubavé a hodně „americké“. Nečekejte oddechovku, ale spíše náročnější čtení. Ale pokud se chcete dozvědět více o mnohých historických osobnostech, které se snažily vytvořit zajímavý obraz své persony, určitě doporučuji vyzkoušet.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 393 Kč Nápověda