0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je nedostupný.
Revenue management je procesem pochopení, odhadování a ovlivňování chování spotřebitele s cílem maximalizace příjmů (prodat správný produkt správnému zákazníkovi ve správném čase za správnou cenu pomocí správného prodejního kanálu). Je to umění i věda predikce zákaznické poptávky v reálném čase a optimalizace ceny a dostupnosti produktů… Přejít na celý popis
Nový děsivý případ v sérii Detektiv Joona Linna. Lars Kepler je zpátky! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Revenue management v ubytovacích službách
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Šťastný management
-
Age management v organizacích
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Dlouhodobý finanční management
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
-
Management - Cvičebnice - Zadání
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Case management v péči o lidi žijící s demencí
-
Osobní finance Základy podnikání
-
Dynamika projektu
-
Kompetence leadera školy - Marketingové komunikace v praxi škol
-
Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
-
Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
První kroky v manažerské pozici - Cesta k úspěšnému a respektovanému šéfovi
-
Naučte se správně vést lidi - Získejte zásadní manažerské a řídící dovednosti, které skutečně vedou k výsledkům
-
Umění války
Revenue management je procesem pochopení, odhadování a ovlivňování chování spotřebitele s cílem maximalizace příjmů (prodat správný produkt správnému zákazníkovi ve správném čase za správnou cenu pomocí správného prodejního kanálu). Je to umění i věda predikce zákaznické poptávky v reálném čase a optimalizace ceny a dostupnosti produktů vzhledem k poptávce. Kniha, určená především systémovým pracovníkům, manažerům a studentům ekonomických fakult, vás seznámí s metodami managementu poptávky, řízením cen, nadkapacitní rezervací, s metodami vyjednávání cen či aukcí i modelováním chování zákazníka.
- Nakladatel
- Professional publishing
- Rozměr
- 166 x 240 x 9
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 160
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7431-115-4
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 1.02.2016
- ean
- 9788074311154
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Chemie lásky: Příběh plný trapasů, spalující přitažlivosti a nerdovských hlášek | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- Romantici ze záhrobí: Kouzelný příběh, který vám změní pohled na život i na smrt | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE