0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 3 ks
- Doručení V pondělí 26. 5. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
295 Kč s DPH
Běžně 330 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Al Ries and Jack Trout, two of the world''s most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing experise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light 22 superlative tools and innovative… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
Al Ries and Jack Trout, two of the world''s most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing experise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light 22 superlative tools and innovative techniques for the international marketplace. The authors examine marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, why good ideas didn''t live up to expectations, and offer their own ideas on what would have worked better. The real-life examples, commonsense suggestions and killer instincts contained are nothing less than rules by which companies will flourish or fail.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Profile Books Ltd
- Rozměr
- 135 x 196 x 11
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 160
- Hmotnost
- 132 g
- isbn
- 978-1-86197-610-9
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 24.10.1994
- ean
- 9781861976109
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.