0.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V pondělí 2. 12. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
295 Kč s DPH
Běžně 330 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Al Ries and Jack Trout, two of the world''s most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing experise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light 22 superlative tools and innovative… Přejít na celý popis
Drsný thriller, který láme srdce. Srdceryvný příběh o dospívání. Brutální irský noir. Zkrátka velkolepé čtení. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Laws of Human Nature
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
-
Dare to Lead
-
The Everything War
-
Tyranny of the Minority
-
Liftoff
-
Rethinking Competitive Advantage: New Rules for the Digital Age
-
The Concise Laws of Human Nature
-
The Architecture of Modern Empire
-
Drive : The Surprising Truth About What Motivates Us
-
Hegarty on Advertising
-
The Penguin Book of Modern Speeches
-
NOVINKA The Art of War
-
Surrounded by Bad Bosses and Lazy Employees
-
NOVINKA Becoming Bulletproof
-
Making Sense of Chaos: A Better Economics for a Better World
-
The Russo-Ukrainian War
-
Gung Ho!
-
White
-
Radical Candor
-
The Children of the Anthropocene: Stories from the Young People at the Heart of the Climate Crisis
-
Hidden Potential
-
Stress-Free Productivity: A Personalised Toolkit to Become Your Most Efficient, Creative Self
Al Ries and Jack Trout, two of the world''s most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing experise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light 22 superlative tools and innovative techniques for the international marketplace. The authors examine marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, why good ideas didn''t live up to expectations, and offer their own ideas on what would have worked better. The real-life examples, commonsense suggestions and killer instincts contained are nothing less than rules by which companies will flourish or fail.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Profile Books Ltd
- Hmotnost
- 132 g
- isbn
- 978-1-86197-610-9
- Počet stran
- 160
- datum vydání
- 24.10.1994
- ean
- 9781861976109
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- angličtina
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE