0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V úterý 12. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
295 Kč s DPH
Běžně 330 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Al Ries and Jack Trout, two of the world''s most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing experise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light 22 superlative tools and innovative… Přejít na celý popis
Skvělý výběr bestsellerů, které do konce prosince zakoupíte se slevou až 50 %! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Concise Laws of Human Nature
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
-
The Everything War
-
Tyranny of the Minority
-
Liftoff
-
Rethinking Competitive Advantage: New Rules for the Digital Age
-
The Architecture of Modern Empire
-
Hegarty on Advertising
-
The Penguin Book of Modern Speeches
-
Surrounded by Bad Bosses and Lazy Employees. Or, How to Deal with Idiots at Work
-
The Russo-Ukrainian War
-
Making Sense of Chaos: A Better Economics for a Better World
-
Gung Ho!
-
The Bill Gates Problem
-
White
-
Radical Candor
-
The Children of the Anthropocene: Stories from the Young People at the Heart of the Climate Crisis
-
Hidden Potential
-
Stress-Free Productivity: A Personalised Toolkit to Become Your Most Efficient, Creative Self
-
The Power of Geography
-
The Rise and Fall of Communism
-
Four Thousand Weeks
-
The Performance Paradox
Al Ries and Jack Trout, two of the world''s most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing experise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light 22 superlative tools and innovative techniques for the international marketplace. The authors examine marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, why good ideas didn''t live up to expectations, and offer their own ideas on what would have worked better. The real-life examples, commonsense suggestions and killer instincts contained are nothing less than rules by which companies will flourish or fail.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Profile Books Ltd
- Hmotnost
- 132 g
- isbn
- 978-1-86197-610-9
- Počet stran
- 160
- datum vydání
- 24.10.1994
- ean
- 9781861976109
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- angličtina
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE