The Apple Experience: The Secrets of Delivering Insanely Great Customer Service
The Apple Experience: The Secrets of Delivering Insanely Great Customer Service - Carmine Gallo Nedostupné

The Apple Experience: The Secrets of Delivering Insanely Great Customer Service

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Apple's 5 Core Principles - Now in the Palm of Your Hand! Steve Jobs and Apple re-imagined retail in their iconic Apple Stores. The Apple Experience reveals the secrets to the pioneering brand's unparalleled success during one of the most difficult retail environments in decades. A global expert on the business methods of Steve Jobs,… Přejít na celý popis

Rachel Gillig: Jedno temné okno V království, kde tajemná mlha děsí obyvatele a magická infekce znamená jistou smrt, Elspeth už 11 let skrývá svou nákazu a její následky. V její mysli sídlí Noční běs, který sílí každým dnem... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Apple's 5 Core Principles - Now in the Palm of Your Hand! Steve Jobs and Apple re-imagined retail in their iconic Apple Stores. The Apple Experience reveals the secrets to the pioneering brand's unparalleled success during one of the most difficult retail environments in decades. A global expert on the business methods of Steve Jobs, Carmine Gallo uncovers the five steps of service that the company's customer-facing employees follow in Apple Stores to engage customers. Any business that deals with people, both employees and customers, can adopt these techniques initiated by Steve Jobs to achieve Apple-like market dominance by enriching lives, building loyalty, and reimagining the customer experience. "If you have a retail business then this is a must read...business owners and managers in any industry can benefit from the lessons" Strategist, April 2012.

Sdílet

Nakladatel
McGraw-Hill
Rozměr
158 x 235
isbn
978-0-07-179320-9
Počet stran
256
datum dotisku
12.09.2017
ean
9780071793209
Vazba
měkká vazba
jazyk
angličtina

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda