Pět hvězd

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Nápady se neprodávají samy. Zatímco síly globalizace, automatizace a umělé inteligence ohrožují každý obor, dobré nápady nestačí pouze mít. Pradávná schopnost přesvědčování je klíčem k výjimečnosti, získání náskoku a dosažení úspěchu v moderním světě. Komunikace už zdaleka není pouze „jemnou“ dovedností, ale lidským faktorem, který vás učiní… Přejít na celý popis

Vánoční Dobré záložky k nákupu nad 499 Kč K nákupu nad 499 Kč v našich knihkupectvích získáte jako dárek Vánoční Dobrou záložku, za jejíž tvorbou stojí oblíbená knižní ilustrátorka Adéla Stopka! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Nápady se neprodávají samy. Zatímco síly globalizace, automatizace a umělé inteligence ohrožují každý obor, dobré nápady nestačí pouze mít. Pradávná schopnost přesvědčování je klíčem k výjimečnosti, získání náskoku a dosažení úspěchu v moderním světě. Komunikace už zdaleka není pouze „jemnou“ dovedností, ale lidským faktorem, který vás učiní nezastavitelnými, neodolatelnými a nenahraditelnými, a získá vám kýžené pětihvězdičkové ohodnocení. Autor bestselleru Mluv jako TED Carmine Gallo v této knize rozebírá Aristotelovu metodu přesvědčování způsobem, který dokáže inspirovat současné posluchače.

Zatímco povaha práce se mění, a technologie nám umožňuje vmžiku přepravit zboží i informace z jednoho konce planety na druhý, umění komunikace se stává čím dál důležitějším. Gallo vyzpovídal neurovědce, ekonomy, historiky, milionáře a ředitele společností jako je Google, Nike a Airbnb, aby dokázal, jakým způsobem ve vás jejich slova dokáží podnítit představivost a zažehnout jiskru. Ve věku informací máte pouze takovou hodnotu jako vaše nápady.

Tato kniha vám pomůže na vzestupu z průměrnosti do výjimečnosti, a ve věku automatizace vám dá šanci. Dozvíte se také: která schopnost zvýší podle miliardáře Warrena Buffetta vaši hodnotu o 50 %, proč vaše práce může spadat do kategorie, kde 75 nebo víc % vašeho příjmu závisí na vaší schopnosti prodat své nápady, jaké tři společné body mají zakladatelé Airbnb s úspěšnými hollywoodskými filmy, proč byste měli dospělé lidi přesvědčovat jazykem třeťáků, jakou metodu použili Steve Jobs, Leonardo da Vinci a Picasso, aby ze svých mozků dostali to nejlepší a mnoho dalšího.

Sdílet

Nakladatel
Edice Knihy Omega
Rozměr
141 x 209 x 27
jazyk
čeština
Počet stran
336
Vydání
1
isbn
978-80-7585-041-6
Vazba
pevná vazba
datum vydání
6.11.2018
ean
9788075850416

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

3.0 z 5 4 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Šárka registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

    kniha mile překvapila

    Přečíst více
  • Zdeněk Drexler registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Kniha splnila má očekávání. Čtenář v ní najde postřehy ze života podnikatelů, leaderů a úspěšných projektů. Inspirativní...

    Přečíst více
  • Bohuslava Hrušková registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    No, čekala jsem více

    Přečíst více
Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda