5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Typografie je tím, co dává textu vizuální podobu. Vhodným výběrem písma můžete u čtenáře dosáhnout neutrálního efektu, nebo vzbudit jeho emoce: navodit třeba umělecký, politický či filozofický dojem, nebo dokonce vyjádřit charakter člověka či organizace. Škála písem sahá od jednoduchých tvarů, vhodných pro rozsáhlejší texty, až po úchvatnější… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
Typografie je tím, co dává textu vizuální podobu. Vhodným výběrem písma můžete u čtenáře dosáhnout neutrálního efektu, nebo vzbudit jeho emoce: navodit třeba umělecký, politický či filozofický dojem, nebo dokonce vyjádřit charakter člověka či organizace. Škála písem sahá od jednoduchých tvarů, vhodných pro rozsáhlejší texty, až po úchvatnější písma, která na sebe strhávají pozornost a používají se proto v titulcích a v reklamě. Kniha určená začínajícím studentům i zkušeným designérům, se noří do hloubi tajů typografie a na skutečných příkladech detailně představuje nejrůznější podoby jejího využití v oblasti kreativního designu. Upraveno pro české prostředí.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Počítače a Internet
Knihy » Odborná literatura » Umění a Architektura
- Nakladatel
- CPress
- Rozměr
- 170 x 240 x 20
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 176
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-251-2967-8
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.09.2010
- ean
- 9788025129678
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.