0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
V létě roku 1994 napsal John P. Kotter pro časopis Harvard Business Review článek nazvaný „Vedení změny: Proč pokusy o transformaci selhávají“. Text vzbudil obrovskou pozornost a okamžitě se vyhoupl do čela žebříčku reprintů HBR. Úspěch textu podnítil vydání knihy, která je považovaná za jednu z klíčových publikací historie manažerské… Přejít na celý popis
Světový bestseller, v němž se mladá překladatelka ujímá péče o cestovatele čase z 19. století, zatímco on se potýká se skutečnostmi, jako je pračka, Spotify, feminismus či rozpad Britského impéria. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Otočte svou loď!
-
Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy
-
Revoluční ekonomie: O systému a lidech
-
BLACK FRIDAY Nový vítr
-
Radikální otevřenost
-
Vynikněte!
-
Emoční inteligence
-
Průmysl 4.0 - Základ ekonomické transformace ČR
-
O penězích a trhu
-
BLACK FRIDAY Proces změny
-
Úvod do podnikové ekonomiky
-
Investice - Nová strategie
-
Začněte s PROČ
-
Anatomie svobody aneb V životě máme na výběr
-
Jak porozumět globální ekonomice
-
Podniková ekonomika - klíčové oblasti
-
Průvodce lidským myšlením a chováním
-
Manuál prognostických metod
-
Zlatý boss, který chodil bos
-
Ekonomika a měření výkonnosti muzeí
-
Živočišné pudy
-
Prekariát
-
Matematika v ekonomii a ekonomice
-
Malý velký Koloredov
V létě roku 1994 napsal John P. Kotter pro časopis Harvard Business Review článek nazvaný „Vedení změny: Proč pokusy o transformaci selhávají“. Text vzbudil obrovskou pozornost a okamžitě se vyhoupl do čela žebříčku reprintů HBR. Úspěch textu podnítil vydání knihy, která je považovaná za jednu z klíčových publikací historie manažerské literatury. I když od prvního vydání knihy Vedení procesu změny uplynulo už devatenáct let, neztratila pranic ze své aktuálnosti. Chyby, jichž se i velmi inteligentní lidé při svých snahách o zavádění zásadních změn stále dopouštějí, jsou dnes téměř stejné, jako na sklonku minulého století. To jistě neznamená, že by se manažeři nepoučili. Jenže nároky rostou stejně rychle, a někdy i rychleji, než dovednosti firemních lídrů.
Základní pochopení toho, že management není leadership je už dnes lidem bližší, ale zdaleka ne tolik, kolik by bylo třeba. Management je prospěšný, když víte, co máte dělat, když se pohybujete ve známém prostředí.
- Nakladatel
- Management Press
- Rozměr
- 157 x 214 x 21
- isbn
- 978-80-7261-314-4
- Počet stran
- 224
- datum vydání
- 1.06.2015
- ean
- 9788072613144
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Urla: Jaký je předposlední díl nejlepší české dystopie? | RECENZE
- Poslechněte si tipy na knižní dárky, které rozjasní každý vánoční stromeček | Vánoce voní knihou #3
- Farma zázraků - román plný horké čokolády, tisíců světýlek i lásky vás dokonale naladí na Vánoce! | RECENZE
- 8 důvodů, proč vést děti ke čtení
- Nová Propast času překračuje nejen hranice času, ale i žánrů | RECENZE
- Neviditelný muž – příběh o lásce, kterou budete chtít prožít | RECENZE
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1