0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V pondělí 3. 3. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
267 Kč s DPH
Běžně 298 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit vlastní výchozí pozici?, Kdo je zákazník?, Analýza konkurence, Management produktu, Konkurenceschopnost inovací atd.
Užijte si skvělý výběr bestsellerů, které do konce března zakoupíte se slevou až 50 % v prodejnách i na e-shopu!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit vlastní výchozí pozici?, Kdo je zákazník?, Analýza konkurence, Management produktu, Konkurenceschopnost inovací atd.
- Nakladatel
- Profesional publishing
- Rozměr
- 172 x 247 x 20
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 274
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7431-071-3
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 11.05.2012
- ean
- 9788074310713
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.