Výzkum médií - Nejužívanější metody a techniky
Výzkum médií - Nejužívanější metody a techniky - Renáta Sedláková Nedostupné

Výzkum médií - Nejužívanější metody a techniky

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak… Přejít na celý popis

Adam Dolník: Svět elitního vyjednavače Nový knižní rozhovor Adam Dolník: Svět elitního vyjednavače od Martina Moravce vás zavede do nejtemnějších zákoutí zločinu. Adam Dolník, který školil agenty FBI i Scotland Yardu, vás provede světem, kde jde o lidské životy! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření a ověřování poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Text představuje především linii vycházející ze sociologické tradice.Publikace čtenářům: * pomáhá zvýšit obeznámenost s termíny z oblasti výzkumu médií a s jejich správným užíváním;* usnadňuje pochopit vztah mezi teoretickou a empirickou částí vědy, mezi teorií a konkrétními výzkumnými technikami;* poskytuje znalost základních výzkumných postupů, metod a technik na poli mediálních, komunikačních a kulturálních studií, a to jak ve vztahu k mediálním obsahům, tak k jejich příjemcům;* zvyšuje schopnost porozumět závěrečným zprávám z výzkumných šetření jak v odborných časopisech, tak z obecně dostupných zdrojů a umět posoudit kvalitu prezentovaných dat a vyvozených závěrů;* rozvíjí dovednosti potřebné pro přípravu a realizaci výzkumu mediální komunikace;* zvyšuje schopnost vhodně a jasně prezentovat výzkumná zjištění akademické obci i široké veřejnosti;* upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat při realizaci vlastního šetření a publikování jeho výsledků.

Sdílet

Nakladatel
Grada
Rozměr
170 x 242 x 33
datum dotisku
8.10.2020
ean
9788024735689
Počet stran
548
Vydání
1
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
datum vydání
1.01.2015
isbn
978-80-247-3568-9

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda