0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaUčebnice ( měkká vazba )
- Skladem 2 ks
- Doručení V úterý 12. 8. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
188 Kč s DPH
Běžně 210 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Jak správně napsat obchodní dopis, pozvánku či nabídku? Jak strukturovat a psát e-mail? Titul zachycuje a objasňuje pravidla klasické i elektronické komunikace podle nejnovějších platných norem. Žádnou komunikaci není možné úspěšně provozovat bez dodržování určitých pravidel. Ta jsou buď stanovena v závazné formě, nebo doporučena, anebo… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
Jak správně napsat obchodní dopis, pozvánku či nabídku? Jak strukturovat a psát e-mail? Titul zachycuje a objasňuje pravidla klasické i elektronické komunikace podle nejnovějších platných norem. Žádnou komunikaci není možné úspěšně provozovat bez dodržování určitých pravidel. Ta jsou buď stanovena v závazné formě, nebo doporučena, anebo alespoň vycházejí z obecně dodržované "úmluvy". Komunikovat lze především verbálně, neverbálně, písemně a elektronicky. A právě pravidlům posledních dvou způsobů komunikace se věnuje tato publikace. Písemnou a elektronickou komunikaci pojímá šíře a do větší hloubky než klasické učebnice. Seznamuje například s odlišnými požadavky na formální úpravu dokumentů veřejnoprávních a soukromoprávních subjektů, zabývá se komplexně "životem" dokumentů - od jejich vzniku až po skart nebo předání do archivu, uvádí pravidla pro úpravu webových stránek.
- Nakladatel
- Computer Media
- Rozměr
- 199 x 297 x 9
- datum vydání
- 30.05.2012
- isbn
- 978-80-7402-011-7
- Počet stran
- 136
- Hmotnost
- 376 g
- datum dotisku
- 5.12.2024
- ean
- 9788074020117
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.