Anatomie rozhodování E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

169 Kč s DPH
Běžně 217 Kč Nápověda Jsme transparentní

ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! | V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už… Přejít na celý popis

Gillian McAllisterová: Stane se včera Zítra se stane matkou vraha, ale to nesmí dopustit! Je odhodlaná vracet se den za dnem tak daleko zpátky časem, dokud nenajde způsob, jak tomu zabránit. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! |

V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování.

Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů.

Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.

Sdílet 0

Nakladatel
Via
jazyk
čeština
Počet stran
216
datum vydání
1.01.2020

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.7 z 5 9 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • 4 z 5 hvězdiček Adam Valenta registrovaný uživatel Zakoupil produkt

    Vše dokonalé, jenom se informace často opakují

    E-kniha, Via, 2020,

  • 5 z 5 hvězdiček Adam registrovaný uživatel

    O knihe som pocuval a cital len samu chvali. A nesklamala. Super pre marketerov ako si navysit vedomosti o spravani ludi.

    Kniha, Via, 2020, 9788076425484

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 79 Kč Nápověda