Anatomie rozhodování E-kniha

E-kniha

  • E-kniha je momentálně nedostupná

ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! | V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať… Přejít na celý popis

Julie Caplinová: Hospůdka v Praze Zda se Julie Caplinová objeví literárně i v Praze, jsme bedlivě očekávali, a konečně je to tu! Ponořte se do příběhu plného emocí, překvapení a kouzla naší Prahy. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! |

V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování.

Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů.

Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.

Sdílet

Nakladatel
Via
jazyk
čeština
Počet stran
216
datum vydání
1.01.2020

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.7 z 5 9 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Adam Valenta registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Vše dokonalé, jenom se informace často opakují

    Přečíst více
  • Adam registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    O knihe som pocuval a cital len samu chvali. A nesklamala. Super pre marketerov ako si navysit vedomosti o spravani ludi.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda