4.8 z 5 hvězdiček
E-kniha194 Kč
Běžně 254 Kč
E-kniha
Kniha je ve formátech mobi PDF ePUB
169 Kč s DPH
Běžně 217 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! | V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už… Přejít na celý popis
Zítra se stane matkou vraha, ale to nesmí dopustit! Je odhodlaná vracet se den za dnem tak daleko zpátky časem, dokud nenajde způsob, jak tomu zabránit. Více informací
ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! |
V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování.
Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů.
Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.
4.7 z 5 9 hodnocení čtenářů
6× 5 hvězdiček 3× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
4 z 5 hvězdiček Adam Valenta registrovaný uživatel Zakoupil produkt
Vše dokonalé, jenom se informace často opakují
E-kniha, Via, 2020,
5 z 5 hvězdiček Adam registrovaný uživatel
O knihe som pocuval a cital len samu chvali. A nesklamala. Super pre marketerov ako si navysit vedomosti o spravani ludi.
Kniha, Via, 2020, 9788076425484
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.