4.8 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- E-kniha je momentálně nedostupná
ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! | V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať… Přejít na celý popis
Žhavá akce pro všechny milovníky romantických příběhů a e-čtení! Vybrané tituly do vaší čtečky nyní se slevou až 50 %.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! |
V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování.
Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů.
Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.5 z 5 13 hodnocení čtenářů
8× 5 hvězdiček 4× 4 hvězdičky 1× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
-
Adam Valenta registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Vše dokonalé, jenom se informace často opakují
Přečíst více -
Honza registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Kniha mi přišla zajímavá i pro mě jako nemarkéťáka. Doporučuji.
Přečíst více -
Adam Řiháček registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček
Nudná, ale velmi poučná kniha. Mnoho příkladů dobře využitelných v normálním životě. Kniha je hodně "obkecaná" a k tématu se dostáváte v 5ti větách v kapitole, ale jinak je velmi dobrá.
Přečíst více -
Adam registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
O knihe som pocuval a cital len samu chvali. A nesklamala. Super pre marketerov ako si navysit vedomosti o spravani ludi.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.