Budování vztahů se zákazníky E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe.

Bylo nebylo jedno zlomené srdce Evangelína Ryšavá odmalička věděla, že s nesmrtelnými osudníky není radno uzavírat dohody. Přesto se jednoho dne na pokraji zoufalství obrátí s prosbou o pomoc na Samotného Srdcového prince, který chce na oplátku jen tři polibky. .. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe.

Sdílet

Nakladatel
VeRBuM
jazyk
čeština
Počet stran
190
datum vydání
1.01.2011

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 69 Kč Nápověda