Chystáte se udělat strašnou chybu! E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

„Mistrovský úvod do umění manažerského rozhodování. A navíc je to překvapivě zábavné čtení.“ – Daniel Kahneman, nositel Nobelovy ceny a autor knihy Myšlení, rychlé a pomalé  O knize Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích...… Přejít na celý popis

Čas na nový diář. Rok 2025 klepe na dveře Už je to tady! Čas začít plánovat rok 2025! Máme pro vás diáře všech druhů a velikostí, které uspokojí každého plánovače. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

„Mistrovský úvod do umění manažerského rozhodování. A navíc je to překvapivě zábavné čtení.“
– Daniel Kahneman, nositel Nobelovy ceny a autor knihy Myšlení, rychlé a pomalé 

O knize
Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích... Jsou lídři stojící za kolapsy firem skutečně tak nezkušení, nebo přímo špatní? Určitě ne!

Díky čtyřiceti letům výzkumů na poli kognitivních věd a behaviorální ekonomie víme, že se při „racionálním“ rozhodování dopouštíme celé řady systematických omylů – kognitivních zkreslení. Ta vlastní si bohužel už z jejich podstaty nedokážeme uvědomit, a tak do jejich pasti padáme stále znovu a znovu.

Francouzský psycholog a konzultant Olivier Sibony naštěstí nabízí
lídrům a manažerům účinné metody, jak zkreslení zásadně omezit díky vhodnému nastavení firemní architektury rozhodování.

V knize se mimo jiné dozvíte:
- Že nastavení rozhodovacího procesu má při investičních rozhodnutích šestkrát větší váhu než analýzy.
- Proč naše mysl miluje storytelling a do jakých dalších pastí se byznysoví lídři nejčastěji chytají.
- V čem vám pomůže metoda „předčasné pitvy“ a jak vás usměrní „šest amigos“.
- Jakými nástroji ve firmě podporovat otevřenou diskusi a přitom se vyhnout rozhodovací paralýze.
- Při jakých typech klíčových rozhodnutí můžeme efektivně využít intuici.

O autorovi
Olivier Sibony (* 1967) je univerzitní profesor, spisovatel a poradce specializující se na kvalitu strategického myšlení a rozhodovací procesy. Pětadvacet let působil jako konzultant McKinsey & Company v Paříži a New Yorku, na mezinárodní škole HEC učí firemní strategii, komunikaci a rozhodování problémů. Mimo jiné je také docentem Saïd Business School na Oxfordské univerzitě.

Sdílet

Nakladatel
Jan Melvil publishing
jazyk
čeština
Počet stran
280
datum vydání
1.01.2020

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 269 Kč Nápověda