Chystáte se udělat strašnou chybu! E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

„Mistrovský úvod do umění manažerského rozhodování. A navíc je to překvapivě zábavné čtení.“ – Daniel Kahneman, nositel Nobelovy ceny a autor knihy Myšlení, rychlé a pomalé  O knize Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích...… Přejít na celý popis

Zítra a zítra, zítra, zítra, zítra Kritikou i čtenáři oceněný příběh o představivosti, slunných i stinných stránkách přátelství, dokonalých i nedokonalých světech a o videohrách. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

„Mistrovský úvod do umění manažerského rozhodování. A navíc je to překvapivě zábavné čtení.“
– Daniel Kahneman, nositel Nobelovy ceny a autor knihy Myšlení, rychlé a pomalé 

O knize
Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích... Jsou lídři stojící za kolapsy firem skutečně tak nezkušení, nebo přímo špatní? Určitě ne!

Díky čtyřiceti letům výzkumů na poli kognitivních věd a behaviorální ekonomie víme, že se při „racionálním“ rozhodování dopouštíme celé řady systematických omylů – kognitivních zkreslení. Ta vlastní si bohužel už z jejich podstaty nedokážeme uvědomit, a tak do jejich pasti padáme stále znovu a znovu.

Francouzský psycholog a konzultant Olivier Sibony naštěstí nabízí
lídrům a manažerům účinné metody, jak zkreslení zásadně omezit díky vhodnému nastavení firemní architektury rozhodování.

V knize se mimo jiné dozvíte:
- Že nastavení rozhodovacího procesu má při investičních rozhodnutích šestkrát větší váhu než analýzy.
- Proč naše mysl miluje storytelling a do jakých dalších pastí se byznysoví lídři nejčastěji chytají.
- V čem vám pomůže metoda „předčasné pitvy“ a jak vás usměrní „šest amigos“.
- Jakými nástroji ve firmě podporovat otevřenou diskusi a přitom se vyhnout rozhodovací paralýze.
- Při jakých typech klíčových rozhodnutí můžeme efektivně využít intuici.

O autorovi
Olivier Sibony (* 1967) je univerzitní profesor, spisovatel a poradce specializující se na kvalitu strategického myšlení a rozhodovací procesy. Pětadvacet let působil jako konzultant McKinsey & Company v Paříži a New Yorku, na mezinárodní škole HEC učí firemní strategii, komunikaci a rozhodování problémů. Mimo jiné je také docentem Saïd Business School na Oxfordské univerzitě.

Sdílet

Nakladatel
Jan Melvil publishing
jazyk
čeština
Počet stran
280
datum vydání
1.01.2020

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 269 Kč Nápověda