Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci E-kniha

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.

Chris Carter: Pozorovatel smrti Při rutinní pitvě oběti autonehody objeví doktorka Carolyn Hoveová nesrovnalosti a povolá detektiva Roberta Huntera. Oběť byla před smrtí mučena. Sériový vrah své činy maskuje jako nehody... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.

Sdílet

Nakladatel
VeRBuM
jazyk
čeština
Počet stran
128
datum vydání
1.01.2016

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 69 Kč Nápověda