0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
319 Kč s DPH
Jsme transparentní
Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících… Přejít na celý popis
Je to tady! Pojistěte si, že vám nejočekávanější dračí novinku nikdo nevyspoileruje! Čtěte již nyní v originále. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing a management muzeí a památek
-
Marketing management
-
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci
-
Tohle je marketing!
-
Marketing v cestovním ruchu
-
Online marketing
-
Webcopywriting pro samouky
-
Moderní retail marketing
-
Marketing bez reklamy
-
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
Internetový marketing
-
Základy marketingu
-
Velký slovník marketingových komunikací
-
Marketing neziskových organizací
-
Management a hospodaření muzeí
-
Kreativita a inovace v organizaci
-
Mezinárodní marketing
-
Copywriting
-
Emoce v marketingu
-
Moderní marketingová komunikace
-
Marketing služeb - efektivně a moderně
-
Strategický marketing
-
Marketingová komunikace
-
Marketingový plán na jednu stránku
Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře
ní strategie a marketingového plánu.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Nejočekávanější knihy jara 2025? Mrkněte do katalogu Našeho nakladatelství!
- Hospůdka v Praze – splnila dlouho očekávaná knížka Julie Caplinové očekávání českých čtenářů? | RECENZE
- Pavel Hénik: „Nemám tendence predikovat budoucnost, popustil jsem uzdu své fantazii" | DOBRÝ ROZHOVOR
- Ministerstvo času – Neotřelý příběh o lásce napříč prostorem i časem | RECENZE
- 10 nejprodávanějších knih za rok 2024: Naučná literatura
- Marta děti nechce - Nová kniha Petry Soukupové jde emocionálně až na dřeň | RECENZE
- Předobjednejte si Alchemised, román od autorky nejvirálnější fanfikce na Harryho Pottera
- Záhadná oběť - Stín Kanibala z Nine Elms znovu padá na Kate Marshallovou | RECENZE
- Jaké knihy si přečíst, pokud milujete Městečko Twin Peaks a tvorbu Davida Lynche?
- Dvojí život – příběh o lásce a závadové mládeži za železnou oponou | RECENZE
- Zpráva, která otřásla nejen literárním světem: Neil Gaiman čelí obviněním ze sexuálního násilí
- Čajová bouře: Smrt, magie a čajové rituály v příběhu, který vás nenechá vydechnout | RECENZE