0.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V pondělí 11. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
89 Kč s DPH
Běžně 99 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM… Přejít na celý popis
-
212 Kč s DPH Ihned ke stažení
Neplaťte poštovné! Poštovné za vás zaplatíme my! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Management
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
První kroky v manažerské pozici
-
Obchodní dovednosti
-
Management Základy managementu
-
Tohle je marketing!
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Strategický management lidských zdrojů
-
Management v obrazech
-
Case management v péči o lidi žijící s demencí
-
Lídři jedí poslední
-
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Naučte se správně vést lidi
-
Projektový management v praxi
-
Osobní finance Základy podnikání
-
Age management v organizacích
-
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
-
Marketingové strategie
-
Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji
-
Tvorba strategie a strategické plánování
-
Dynamické vedení a řízení projektů
-
V práci nemusí být blázinec
-
NOVINKA Šťastný management
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 169 x 242 x 11
- datum dotisku
- 22.04.2021
- ean
- 9788027105595
- Počet stran
- 128
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- Brožovaná bez přebalu lesklá
- datum vydání
- 1.05.2017
- isbn
- 978-80-271-0559-5
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE