Service Design Management E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb. … Přejít na celý popis

Tohle je e-knižní bestseller! S boží slevou Vybrané elektronické knížky nyní s výraznou slevou až 40 % Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb.
Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry.
Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.

Sdílet

Nakladatel
Grada
jazyk
čeština
Počet stran
280
datum vydání
1.01.2024

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Ladislava Knihová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Autorce patří poděkování za srozumitelné zpracování celého designového procesu, což není právě jednoduchá záležitost. Kniha nás provází všemi úskalími designu digitálních služeb a svým pojetím si zde najdou to své jak zkušení odborníci, tak i začátečníci, kteří se této problematice teprve chtějí věnovat. Seznamujeme se krok za krokem se všemi potřebnými pojmy – od business agility či scrum až po „triple diamond“. Jako lingvistka oceňuji pečlivou práci autorky s odbornou terminologií, neboť se jí podařilo rozkrýt složitý svět pojmů, které firmy mohou ihned uplatnit ve své každodenní praxi. Poučení zde najdou i manažeři, na jejichž bedrech spočívá nelehký úkol zvýšit efektivitu firemních procesů a konkurenceschopnost své firmy. Díky za tento jedinečný autorský počin!

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 339 Kč Nápověda