5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Skladem 2 ks
- Doručení V pátek 6. 12. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
149 Kč s DPH
Jsme transparentní
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha… Přejít na celý popis
-
280 Kč s DPH Ihned ke stažení
Třetí díl slavné Lucemburské epopeje od prověřeného romanopisce Vlastimila Vondrušky popisuje další zajímavou část české historie. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Image a firemní identita
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Alchymie
-
Marketing management
-
Internetový marketing
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Copywriting
-
Jsi značka?!
-
Marketingové myšlení
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Handmade byznys
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Naučte se investovat
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Lídři jedí poslední
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Naučte se správně vést lidi - Získejte zásadní manažerské a řídící dovednosti, které skutečně vedou k výsledkům
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.
Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 173 x 247 x 19
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 240
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-271-1384-2
- Vazba
- Knihy - vázané
- datum vydání
- 11.11.2021
- ean
- 9788027113842
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Urla: Jaký je předposlední díl nejlepší české dystopie? | RECENZE
- Farma zázraků - román plný horké čokolády, tisíců světýlek i lásky vás dokonale naladí na Vánoce! | RECENZE
- 8 důvodů, proč vést děti ke čtení
- Nová Propast času překračuje nejen hranice času, ale i žánrů | RECENZE
- Poslechněte si tipy na knižní dárky, které rozjasní každý vánoční stromeček | Vánoce voní knihou #3
- Neviditelný muž – příběh o lásce, kterou budete chtít prožít | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad