5.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- E-kniha je momentálně nedostupná
Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které vám pomohou dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky, jak překonávat námitky, jak zvládnout… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Je libo nové čtení pro vaši čtečku? Ulovte si e-knihu od Grady se slevou 33 %! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
AKCE Velká kniha o prodeji
-
AKCE Byznys má duši
-
AKCE Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
-
AKCE Prodávejte jako ti nejlepší!
-
AKCE Chytře vedená prodejna
-
První kroky v podnikání
-
AKCE Chování zákazníka
-
AKCE Výrobní a logistické procesy v podnikání
-
AKCE Úvod do podnikové ekonomiky
-
Péče na prodej
-
AKCE Velká kniha o řízení firmy
-
Začněte s proč
-
Startup za 7 dní
-
Hodnota a e-business
-
AKCE Začínáme podnikat
-
Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku
-
AKCE Firemní strategie pro praxi
-
AKCE Řízení podle kompetencí
-
Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku
-
AKCE Úvod do podnikové ekonomiky
-
AKCE Měření výkonnosti
-
AKCE Likvidace podniku
-
AKCE Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
-
AKCE Emoce v marketingu
Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které vám pomohou dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky, jak překonávat námitky, jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny a efektivně přistoupit k uzavření prodeje, jak udržovat dobré vztahy se zákazníky. Již třetí vydání této ceněné knihy přináší nové strategie prodeje, které vycházejí ze současného stavu trhu a vyšších požadavků zákazníka, a dále zcela novou kapitolu o tom, jak v náročném prostředí současného trhu pracovat s vlastní motivací, udržovat pozitivní přístup a překonávat negativní vlivy. Kniha je určena profesionálním obchodníkům, prodejcům, obchodním manažerům, vedoucím a trenérům obchodních týmů - prostě všem, kteří přicházejí do styku se zákazníky.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE