0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
278 Kč s DPH
Jsme transparentní
Co mají společného miniškolky, hotely pro psy, hodinoví manželé, agentury poskytující péči o seniory, děti či domácnost? Jedná se o subjekty prodávající služby ještě donedávna vykonávané z lásky – rozuměj bezplatně – samotnými členkami a členy domácnosti. Kniha Péče na prodej se věnuje současnému trendu přesouvání úkonů tzv. sociální… Přejít na celý popis
Nejprodávanější daňová publikace v ČR! Nové a úplné znění všech daňových zákonů s účinností k 1. 1. 2025 již v prodeji. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Reklamační politika a její ekonomické souvislosti
-
Média v pohybu
-
Velký slovník marketingových komunikací
-
Fundraising
-
Sociální vztahy v organizaci a jejich management
-
Velká kniha o prodeji
-
Marketingová komunikace v místě prodeje
-
Prodej - dřina nebo hra
-
Management kvality a rizik psychiatrické péče
-
Management cestovních kanceláří a agentur
-
Management kvality služeb v cestovním ruchu
-
Image a firemní identita
-
Jak prodávat, aby od vás kupovali
-
Marketingový výzkum
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Prezentace v marketingových komunikacích
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Umění prodávat
-
Public relations - moderně a účinně
-
Moderní marketingová komunikace
-
Reklama
-
POP - In-store komunikace v praxi
-
Marketingový výzkum
-
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Co mají společného miniškolky, hotely pro psy, hodinoví manželé, agentury poskytující péči o seniory, děti či domácnost? Jedná se o subjekty prodávající služby ještě donedávna vykonávané z lásky – rozuměj bezplatně – samotnými členkami a členy domácnosti. Kniha Péče na prodej se věnuje současnému trendu přesouvání úkonů tzv. sociální reprodukce ze soukromé sféry rodin a domácností do veřejného prostředí trhu. Autoři předkládají zjištění kvalitativního výzkumu, který se zaměřil na vytváření nabídky těchto služeb a jejich prezentaci klientům a klientkám. Perspektiva poskytovatelů, tedy majitelek a majitelů uvedených agentur, je velmi zajímavá. Nabízí vhled do myšlení a praktik lidí, kteří aktivně řídí vlak marketizace našich životů.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 nejčtivějších únorových novinek z Našeho nakladatelství
- Jaký je Quicksilver – knižní hit, který uchvátil svět sociálních sítí? | RECENZE
- Petr Brož: „Na Twitteru mají všichni pocit, že jsou chytrý jako rádio“ | DOBRÝ ROZHOVOR
- Dan Brown se vrací na literární scénu! „Tajemství všech tajemství“ zavede čtenáře do Prahy
- Nejočekávanější knihy jara 2025? Mrkněte do katalogu Našeho nakladatelství!
- Dnes si připomínáme oběti holokaustu. Proč je důležité nezapomenout?
- Hospůdka v Praze – splnila dlouho očekávaná knížka Julie Caplinové očekávání českých čtenářů? | RECENZE
- Pavel Hénik: „Nemám tendence predikovat budoucnost, popustil jsem uzdu své fantazii" | DOBRÝ ROZHOVOR
- Ministerstvo času – Neotřelý příběh o lásce napříč prostorem i časem | RECENZE
- 10 nejprodávanějších knih za rok 2024: Naučná literatura
- Marta děti nechce - Nová kniha Petry Soukupové jde emocionálně až na dřeň | RECENZE
- Předobjednejte si Alchemised, román od autorky nejvirálnější fanfikce na Harryho Pottera