0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech mobi PDF ePUB
399 Kč s DPH
Jsme transparentní
Jak zkvalitňovat a přizpůsobovat každodenní práci v rámci celé organizace? Jak rozvíjet a využívat schopnosti každého jednotlivce a dosáhnout nové úrovně výkonnosti? Jak dát organizaci sílu zvládnout dynamické a nepředvídatelné situace? Jak dlouhodobě udržet spokojenost zákazníků? Představujeme vám další ze série publikací o kultuře a… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Dětství v nefunkční rodině, osobní i profesní selhání, odhodlání, vděk a touha vzít život do svých rukou. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Fluktuace a retence zaměstnanců
-
Management kvality pro 21. století
-
Tohle je marketing!
-
Kaizen - osvědčená praxe českých a slovenských podniků
-
Zlepšování podnikových procesů
-
Personální činnosti a metody personální práce
-
Leadership & management development
-
Procesní řízení pro manažery
-
Sociální vztahy v organizaci a jejich management
-
Kontinuita znalostí: Jak uchovat znalosti klíčových pracovníků v organizaci
-
Projektový management
-
Kreativní copywriting
-
Projektový management
-
Spotify
-
Vyvážený leadership
-
Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě
-
Řízení změn ve firmách a jiných organizacích
-
Řízení výroby a nákupu
-
Od nuly k jedničce
-
Tajemství motivace
-
Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost
-
Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů
-
Strategické řízení podniku
-
Skvělý šéf
- Jak zkvalitňovat a přizpůsobovat každodenní práci v rámci celé organizace?
- Jak rozvíjet a využívat schopnosti každého jednotlivce a dosáhnout nové úrovně výkonnosti?
- Jak dát organizaci sílu zvládnout dynamické a nepředvídatelné situace?
- Jak dlouhodobě udržet spokojenost zákazníků?
Podrobně a s mnoha praktickými příklady od začátku do konce pomáhá manažerům na všech úrovních dosahovat vynikajících výsledků a zajišťuje jim trvalou konkurenční výhodu.
Zjistěte, jak zlepšit převažující manažerský přístup pomocí dvou kata:
Zlepšení Kata – opakující se rutiny stanovením náročných cílů, prací krok za krokem přes překážky a učení se z problémů.
Koučing Kata – vzor učení zlepšení kata pro zaměstnance na všech úrovních, s cílem motivovat jejich způsoby myšlení a jednání.
Kniha získala Shingo Prize, prestižní ocenění knih o lean problematice, respektované v široké lean komunitě.
Partnerem vydání knihy je společnost DMC management consulting s.r.o. a IPA Slovakia, s.r.o.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE