0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaBrand the Change: The Branding Guide for social entrepreneurs, disruptors, not-for-profits and corporate troublemakers
Kniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Brand the Change unpacks the brand building process in practical steps. Whether you are building an innovative new product, creating a service for good, spreading a new idea, or positioning yourself as leader in your field, thinking like a brand strategist will help you to create a clear, compelling offer, develop unique brand experiences and… Přejít na celý popis
Nový knižní rozhovor Adam Dolník: Svět elitního vyjednavače od Martina Moravce vás zavede do nejtemnějších zákoutí zločinu. Adam Dolník, který školil agenty FBI i Scotland Yardu, vás provede světem, kde jde o lidské životy! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Brand it Like Serhant
-
The Social Brain
-
Centennials: 12 Habits of Great, Enduring Organisations
-
Leaders Eat Last : Why Some Teams Pull Together and Others Don´t
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
Beijing Rules: China´s Quest for Global Influence
-
Futureproof: 9 Rules for Humans in the Age of Automation
-
Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
-
Hegarty on Advertising
-
Principles : Life and Work
-
Worth Dying For
-
Making Sense of Chaos: A Better Economics for a Better World
-
The Holy Grail of Investing
-
Tribe of Mentors : Short Life Advice from the Best in the World
-
On Tyranny: Twenty Lessons from the Twentieth Century (Graphic Edition)
-
Stress-Free Productivity: A Personalised Toolkit to Become Your Most Efficient, Creative Self
-
Our Next Reality
-
For the Culture: The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyoncé
-
Getting Things Done : The Art of Stress-free Productivity
-
How to Stand Up to a Dictator
-
The Concise 33 Strategies of War
-
Money: A User’s Guide
-
Good Economics for Hard Times : Better Answers to Our Biggest Problems
-
Mastering Uncertainty
Brand the Change unpacks the brand building process in practical steps. Whether you are building an innovative new product, creating a service for good, spreading a new idea, or positioning yourself as leader in your field, thinking like a brand strategist will help you to create a clear, compelling offer, develop unique brand experiences and ultimately attract and convert the right audiences. The book offers the tools and exercises to build your own brand and offers a rich array of tips from trademarking to digital marketing, and inspires with case studies of successful change making brands. The content is developed based on years of experience in building brands, conversations with dozens of changemakers and understanding what their branding challenges and need for knowledge and skills are and extensive content testing with hundreds of workshop participants. It contains 23 tools and exercises, 14 case studies from change making organisations across the world and 7 guest essays from experts.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- BIS Publishers
- Rozměr
- 210 x 250 x 15 mm
- isbn
- 978-90-6369-478-4
- Počet stran
- 224
- datum vydání
- 1.01.2017
- ean
- 9789063694784
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- angličtina
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE