Brand the Change: The Branding Guide for social entrepreneurs, disruptors, not-for-profits and corporate troublemakers
Brand the Change: The Branding Guide for social entrepreneurs, disruptors, not-for-profits and corporate troublemakers - Anne Miltenburg Nedostupné

Brand the Change: The Branding Guide for social entrepreneurs, disruptors, not-for-profits and corporate troublemakers

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Brand the Change unpacks the brand building process in practical steps. Whether you are building an innovative new product, creating a service for good, spreading a new idea, or positioning yourself as leader in your field, thinking like a brand strategist will help you to create a clear, compelling offer, develop unique brand experiences and… Přejít na celý popis

Zítra a zítra, zítra, zítra, zítra Kritikou i čtenáři oceněný příběh o představivosti, slunných i stinných stránkách přátelství, dokonalých i nedokonalých světech a o videohrách. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Brand the Change unpacks the brand building process in practical steps. Whether you are building an innovative new product, creating a service for good, spreading a new idea, or positioning yourself as leader in your field, thinking like a brand strategist will help you to create a clear, compelling offer, develop unique brand experiences and ultimately attract and convert the right audiences. The book offers the tools and exercises to build your own brand and offers a rich array of tips from trademarking to digital marketing, and inspires with case studies of successful change making brands. The content is developed based on years of experience in building brands, conversations with dozens of changemakers and understanding what their branding challenges and need for knowledge and skills are and extensive content testing with hundreds of workshop participants. It contains 23 tools and exercises, 14 case studies from change making organisations across the world and 7 guest essays from experts.

Sdílet

Nakladatel
BIS Publishers
Rozměr
210 x 250 x 15 mm
isbn
978-90-6369-478-4
Počet stran
224
datum vydání
1.01.2017
ean
9789063694784
Vazba
měkká vazba
jazyk
angličtina

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda