C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0 - Vývojové prostředí, 3. díl
C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0 - Vývojové prostředí, 3. díl - David Matoušek Nedostupné

C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0 - Vývojové prostředí, 3. díl

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Kniha je rozdělena do čtyř částí: 1. Často kladené dotazy: - Základy programování (objasnění některých programátorských chyb) - Obrázky ve formátu JPEG (použití komponent C++ Builderu) - Dialogy (doplňující informace) - Komplexní tisk v C++ Builderu - Zpracování zpráv uvnitř C++ Builderu - Hrajeme si s vlnovými zvuky (použití funkcí… Přejít na celý popis

Nemohu přestat proklínat 1 Prokleté vraždy, inteligentní detektiv a psychotický padouch. Na japonské střední škole začíná hra na život a na smrt... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Kniha je rozdělena do čtyř částí: 1. Často kladené dotazy: - Základy programování (objasnění některých programátorských chyb) - Obrázky ve formátu JPEG (použití komponent C++ Builderu) - Dialogy (doplňující informace) - Komplexní tisk v C++ Builderu - Zpracování zpráv uvnitř C++ Builderu - Hrajeme si s vlnovými zvuky (použití funkcí Multimedia API) - Tvorba vícevláknových aplikací - Zdroje programu (doplňující informace) - Serializace (streaming) - "Regionální okno" (změna tvaru okna) - Šetřič obrazovky (doplňující informace) 2. Cesta do hlubin systému: - Bitmapy efektivně (rychlý přístup k bitmapě) - Rozšířená pera - Knihovna Shell API - Vlákna a procesy (z pohledu Windows API) - Synchronizace - Pokročilá práce se soubory (například asynchronní přístup) - Časovač čtyřikrát jinak (porovnání jednotlivých typů časovačů; není jen Timer, ale i další typy!!!) 3. DirectX: - Úvod do technologie DirectX - Popis DirectDraw - Začínáme programovat s DirectDraw - Popis DirectInput - Začínáme programovat s DirectInput - Hra pod DirectX 4. Porty pod Windows NT/2000/XP: - Volací konvence - Použití assembleru - Přístup na porty pod Windows NT/2000/XP

Sdílet

Nakladatel
BEN
Rozměr
152 x 210 x 41
jazyk
čeština
Počet stran
616
Vydání
1
isbn
978-80-7300-063-9
Vazba
pevná vazba
datum vydání
20.06.2003
ean
9788073000639

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda