5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Rostoucí konkurenční prostředí, globalizační trendy, nasycenost trhů a změny nákupního chování vedou společnosti ke zdokonalování forem podnikového podnikového řízení a k hledání nových efektivních forem spolupráce. Některé možnosti, jak se s těmito trendy vyrovnat a čelit jim, byly již ve strategiích firem využity. Proto jsou vyhledávány nové… Přejít na celý popis
Evangelína Ryšavá věří v lásku. Její srdce je ale zlomené, a tak uzavře dohodu se Srdcovým princem, která ji zavede na nebezpečnou cestu plnou magie a intrik. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Marketing management
-
Management - Cvičebnice - Zadání
-
Šťastný management
-
Management v obrazech
-
Age management v organizacích
-
Dlouhodobý finanční management
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Case management v péči o lidi žijící s demencí
-
Revenue management v ubytovacích službách
-
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby
-
Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
-
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
-
Dynamika projektu
-
Efektivní porady
-
Interní komunikace je nutnost!
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera
-
Typologie osobnosti pro manažery
Rostoucí konkurenční prostředí, globalizační trendy, nasycenost trhů a změny nákupního chování vedou společnosti ke zdokonalování forem podnikového podnikového řízení a k hledání nových efektivních forem spolupráce. Některé možnosti, jak se s těmito trendy vyrovnat a čelit jim, byly již ve strategiích firem využity. Proto jsou vyhledávány nové přístupy a aplikovány efektivní komplexní metody, které jsou schopny reagovat na měnící se požadavky a nastupující trendy.
Jedna z oblastí zdokonalování firemních postupů je v oblasti logistického řetězce produktu od výrobce k zákazníkovi, kde se uplatňují progresivní metody vedoucí k optimalizaci jednotlivých prvků tohoto procesu – v retailových je to především Category Management, kterým se tato publikace Marie Heskové zabývá.
Součástí publikace jsou i případové studie z českého prostředí, na kterých jsou ukázány praktické postupy a problémy.
- Nakladatel
- Profess Consulting
- Rozměr
- 155 x 235 x 20
- isbn
- 978-80-7259-049-0
- Počet stran
- 184
- datum vydání
- 1.01.2006
- ean
- 9788072590490
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola