4.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury,… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity.
- Nakladatel
- Computer Press
- Rozměr
- 160 x 230
- datum dotisku
- 4.11.2020
- ean
- 9788025132456
- Počet stran
- 192
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 9.11.2011
- isbn
- 978-80-251-3245-6
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.