Designové myšlení
Designové myšlení - Paul Harris,Gavin Ambrose Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury,… Přejít na celý popis

Martin Moravec: Adam Dolník: Svět elitního vyjednavače Adam Dolník, elitní vyjednavač a školitel FBI a Scotland Yardu, odhaluje tajemství své nebezpečné práce. Otázky mu kladl autor bestsellerových rozhovorů Martin Moravec. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity.

Sdílet

Nakladatel
Computer Press
Rozměr
160 x 230
datum dotisku
4.11.2020
ean
9788025132456
Počet stran
192
Vydání
1
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
datum vydání
9.11.2011
isbn
978-80-251-3245-6

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda