0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V pondělí 7. 4. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
590 Kč s DPH
Běžně 659 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Odborné publikace Hany Březinové jsou známé prolnutím teoretických a právních rámců s praktickými řešeními, postupy a konkrétní realizací v dané oblasti praxe. V případě hotelů bylo potřeba se na tyto objekty podívat ne z pozice hosta, ale z pozice manažera. Co potřebuje vědět, znát a získat za data a informace, aby při finančním řízení… Přejít na celý popis
Získejte napínavé fantasy a sci-fi v elektronické podobě s až 50% slevou ve společné akci Našeho Nakladatelství s Palmknihami!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
Odborné publikace Hany Březinové jsou známé prolnutím teoretických a právních rámců s praktickými řešeními, postupy a konkrétní realizací v dané oblasti praxe. V případě hotelů bylo potřeba se na tyto objekty podívat ne z pozice hosta, ale z pozice manažera. Co potřebuje vědět, znát a získat za data a informace, aby při finančním řízení dokázal hotelu prospět? Vladana Horáková, která je nominována v rámci Asociace hotelů a restaurací na hoteliérku roku 2022 za Golden Apple Hotels se prakticky snaží pozitivně ovlivňovat cestovní ruch i sektor služeb a umožnit udržitelnost a rozvoj v hotelnictví v komplikovaných dvacátých letech našeho století. Kniha Finanční řízení hotelů je prolnutím přístupů obou autorek. Na ekonomiku každého hotelu má velký vliv jeho organizační struktura, zda se jedná o samostatný hotel nebo hotelový řetězec, dále se projeví právní, politické a inflační vlivy. Nelze opomenout ekologii, rychle se měnící technologie i sociokulturní aspekty. K tomu je potřeba přidat ten nejdůležitější element, kterým je host. Cíl finančního řízení hotelu se rozdělí na proud vnější a vnitřní a podle toho je potřeba nastavit pravidla, metody, způsoby získávání a přenosu informací, jejich seskupování a vyústění do informačních výstupů potřebných pro manažerské a finanční řízení hotelu. Úspěšný manažer se v knize ponoří do systému kalkulací, rozpočetnictví, controllingu a hotelového reportingu. Než si zavolá externí spolupracovníky, jako jsou daňový poradce a auditor, seznámí se s účetními a daňovými specifiky hotelu a možnými kontrolními systémy. Svoje poznatky završí interním a externím auditem.
- Nakladatel
- Wolters Kluwer
- Rozměr
- 160 x 235 x 15
- isbn
- 978-80-7676-523-8
- Počet stran
- 288
- datum vydání
- 1.10.2022
- ean
- 9788076765238
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.