0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaUčebnice ( měkká vazba )
- Skladem 5+ ks
- Doručení V pátek 21. 2. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
170 Kč s DPH
Běžně 179 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v… Přejít na celý popis
Román o moci minulosti a síle květin
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
- kategorie
-
Knihy »
Učebnice »
SŠ, SOŠ a Gymnázia »
Odborné předměty »
Marketing, Management
Knihy » Odborná literatura » Společenské vědy » Ekonomie » Ekonomika
- Nakladatel
- Fortuna
- Rozměr
- 146 x 206 x 10
- datum dotisku
- 21.10.2024
- ean
- 9788073730611
- Počet stran
- 152
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.06.2010
- isbn
- 978-80-7373-061-1
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.