How to Write a Bestseller

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

473 Kč s DPH
Běžně 529 Kč Nápověda Jsme transparentní

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Holé a trapné dýchání

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 899 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Holé a trapné dýchání

A bestselling author’s definitive guide to writing and publishing research-based nonfiction for a wide audience Writing fact-based nonfiction for large general audiences requires two different skills: the ability to conduct rigorous research and to craft engaging prose. Tilar J. Mazzeo is one of the few people with extensive experience in… Přejít na celý popis

Hrdinové (nejen) z popkulturních světů v komiksech CREW a GATE Připravte se na měsíc plný dobrodružství, napětí a skvělých příběhů se slevou! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

A bestselling author’s definitive guide to writing and publishing research-based nonfiction for a wide audience
Writing fact-based nonfiction for large general audiences requires two different skills: the ability to conduct rigorous research and to craft engaging prose. Tilar J. Mazzeo is one of the few people with extensive experience in both arenas, as a tenured academic and a New York Times bestselling author whose books have been made into a major motion picture and translated into more than fifteen languages.

She is also a sought-after writing coach with a passion for helping others communicate their expertise more broadly.
In this practical how-to book, Mazzeo draws on her experiences writing and publishing bestsellers to offer an indispensable guide for anyone looking to write narrative nonfiction for a large public audience. In a series of frank and illuminating chapters, she leads readers through the entire process, from conception to publication and beyond.

She covers choosing a topic, finding an agent, negotiating a contract, crafting an effective proposal, creating a compelling narrative, marketing one’s work, and developing an author platform. Most importantly, she provides step-by-step advice on how to write prose that will resonate broadly.
The ultimate insider’s account, this book will help researchers convey their knowledge effectively so it has impact in the public sphere.

Sdílet

Nakladatel
Yale University Press
Rozměr
215 x 140 x 17
jazyk
angličtina
Počet stran
232
Hmotnost
282 g
isbn
978-0-300-26716-7
Vazba
měkká vazba
datum vydání
26.11.2024
ean
9780300267167

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 450 Kč Nápověda