Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích

Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

223 Kč s DPH
Běžně 249 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

První kniha svého druhu v ČR. Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory, které většinou vedou ke konečnému výběru studia na dané (střední) škole. Školy však velmi často svoji prezentaci ve… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

První kniha svého druhu v ČR. Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory, které většinou vedou ke konečnému výběru studia na dané (střední) škole. Školy však velmi často svoji prezentaci ve veřejném prostoru, tj. v médiích nebo na sociálních sítích podceňují a nebo tento druh prezentace nemají dostatečně dobře zvládnutý. V nejhorším případě se této oblasti nevěnují vůbec. Tato kniha je prvním uceleným materiálem, který se cíleně věnuje školám a jejich prezentaci na sociálních sítích a v médiích. Čtenáře ale rozhodně nečeká pouhá obecná teorie. Naopak. Velkým přínosem knihy je zejména její konkrétnost a praktičnost. Kniha je plná praktických příkladů, konkrétních ukázek mediálních prezentací škol z celého území ČR, konkrétních postupů a nápadů. Obsahuje návody jak vytvořit kvalitní obsah pro prezentaci školy na sociálních sítích. Nabízí rovněž postupy jaká vytvářet témata, jak je zpracovávat do tiskových zpráv, jak je doručit k novinářům a jak si s novináři dlouhodobě budovat dobré vztahy. Současně poukazuje na možnosti, jak si svépomocí vytvářet mediální obraz v případě absence mediálního zájmu. Přestože ukázky, postupy a jednotlivé kroky jsou v knize popisovány primárně pro střední školy, inspiraci z textu lze čerpat i pro školy základní.

 

Sdílet

Nakladatel
Computer Media
Rozměr
285 x 295 x 238
datum vydání
16.12.2019
Počet stran
120
Hmotnost
226 g
isbn
978-80-7402-398-9
Vazba
měkká vazba
Vydání
1
ean
9788074023989

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Václav Piškula registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Tahle kniha je přesně to, co dnešní školy potřebují – srozumitelný a praktický průvodce tím, jak se prezentovat na sociálních sítích a v médiích. Autor odvedl skvělou práci. Nabízí konkrétní tipy, příklady z praxe a především inspiraci, jak dát škole tvář, která zaujme nejen rodiče, ale i studenty. Doporučuji všem, kdo chtějí posunout komunikaci školy na novou úroveň.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 223 Kč Nápověda