Lean Marketing

Autor Allan Dib

Lean Marketing - Allan Dib Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Bigger Results with Less MarketingYou keep being told to do more marketing—more complex, more aggressive, and more expensive marketing. Chasing the latest bright, shiny object is exhausting. Increased efforts keep leading to disappointment. The overwhelm for entrepreneurs, marketers, and business leaders is real. There’s a better way.The lean… Přejít na celý popis

Rebecca Yarros: Železný plamen Violet přežila první ročník na Basgiathské válečné akademii, ale skutečný boj teprve začíná... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Bigger Results with Less MarketingYou keep being told to do more marketing—more complex, more aggressive, and more expensive marketing. Chasing the latest bright, shiny object is exhausting. Increased efforts keep leading to disappointment. The overwhelm for entrepreneurs, marketers, and business leaders is real. There’s a better way.The lean movement has transformed manufacturing and is now revolutionizing marketing. Small, medium, and large businesses are getting bigger and better results with less marketing.In this book, you’ll discover:● Why many existing marketing techniques have stopped working and what to do instead.● The exact tools and tactics you need to build a devastatingly effective marketing system.● How to win with a simple, structured, and systemized approach rather than failing with random acts of marketing.● How to pivot from bloated, ineffective, and wasteful marketing activities to ones that compel prospects to take action.● How to create a strong product-market fit so that your target market intensely desires what you have to offer.● How to do marketing you’ll be proud of that works without hype, scams, or pressure.● How to build a strong brand that creates goodwill and attracts ideal customers.Lean Marketing is a follow-up to the international bestselling phenomenon, The 1-Page Marketing Plan.Stop trying to outshout the other guy. Stop blunt-force conventional marketing tactics that annoy, interrupt, and repel. Stop wasting time with theoretical claptrap that doesn’t work in the real world. Get immediate traction by implementing lean marketing.

Sdílet

Nakladatel
Inc., Page Two Books
Hmotnost
608 g
isbn
978-1-77458-394-4
Počet stran
320
datum vydání
20.05.2024
ean
9781774583944
Vazba
pevná vazba
jazyk
angličtina

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 768 Kč Nápověda