5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v… Přejít na celý popis
Zda se Julie Caplinová objeví literárně i v Praze, jsme bedlivě očekávali, a konečně je to tu! Ponořte se do příběhu plného emocí, překvapení a kouzla naší Prahy. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století
-
Europeizace české státní správy: čtyři instituce, čtyři
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Pracovník v Evropské unii - Za prací, studiem a na dovolenou v Evropě „jen“ s právem EU
-
Evropa ve smrtelném sevření multikulturalismu a islámu
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Malé státy v EU: Případ České republiky
-
Unie blízká i vzdálená
-
Marketingové myšlení
-
Evropské instituce jako zájmová skupina
-
Brexit v zrcadle ústavního práva
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Evropské veřejné právo
-
NOVINKA Anti Level Marketing
-
Washington mezi Seinou a Temží
-
Zapomenutý ostrov - Západ, Rusko, střední Evropa a otázka naší identity
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Nové hedvábné stezky
-
Moderní retail marketing
-
Izrael - bojkot, divestice, sankce
-
Řízení projektů informačních systémů 2.vyd.
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Exodus. Jak migrace mění náš svět ?
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.
Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.
- Nakladatel
- Wolters Kluwer
- Rozměr
- 146 x 208 x 10
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 196
- datum vydání
- 1.10.2011
- isbn
- 978-80-7357-690-5
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 2.12.2020
- ean
- 9788073576905
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE