Mezinárodní marketing a informační technologie
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň,Jaroslav Poláček,Jiří Vinopal Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v… Přejít na celý popis

Půlměsíční město: Rod plamene a stínu Bryce se snaží vrátit do Midgardu, kde je vše, co miluje. Hunt je uvězněn a zoufale touží Bryce pomoci. Jak se oba vypořádají s nebezpečím a komu mohou věřit? Napětí a emoce na každé stránce zaručeny! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.

Sdílet

Nakladatel
Wolters Kluwer
Rozměr
146 x 208 x 10
jazyk
čeština
Počet stran
196
datum vydání
1.10.2011
isbn
978-80-7357-690-5
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
2.12.2020
ean
9788073576905

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda