0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v… Přejít na celý popis
Bryce se snaží vrátit do Midgardu, kde je vše, co miluje. Hunt je uvězněn a zoufale touží Bryce pomoci. Jak se oba vypořádají s nebezpečím a komu mohou věřit? Napětí a emoce na každé stránce zaručeny! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Právo v informačních technologiích
-
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století
-
Europeizace české státní správy: čtyři instituce, čtyři
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Pracovník v Evropské unii - Za prací, studiem a na dovolenou v Evropě „jen“ s právem EU
-
Evropa ve smrtelném sevření multikulturalismu a islámu
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Malé státy v EU: Případ České republiky
-
Marketingové myšlení
-
Evropské instituce jako zájmová skupina
-
Unie blízká i vzdálená
-
Marketingové strategie
-
Brexit v zrcadle ústavního práva
-
Evropské veřejné právo
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Washington mezi Seinou a Temží
-
Moderní retail marketing
-
Zapomenutý ostrov - Západ, Rusko, střední Evropa a otázka naší identity
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Řízení projektů informačních systémů 2.vyd.
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Nové hedvábné stezky
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Izrael - bojkot, divestice, sankce
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.
- Nakladatel
- Wolters Kluwer
- Rozměr
- 146 x 208 x 10
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 196
- datum vydání
- 1.10.2011
- isbn
- 978-80-7357-690-5
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 2.12.2020
- ean
- 9788073576905
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE