Žlutá kniha budování značky

Kniha ( měkká vazba )

Na prodejně

886 Kč s DPH
Běžně 990 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: "Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?" Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za… Přejít na celý popis

Dárek na poslední chvíli? Poukázky do knihkupectví Nekupujte dárky na pumpě! Elektronické dárkové poukázky vás zachrání i 24. prosince ve čtyři odpoledne! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: "Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?" Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za krokem a bez bullshitu. Autor Michal Pastier je podnikatel, investor a marketér s více než 15letou praxí. Jeho týmy mají na kontě přes 250 projektů nových značek. Své zkušenosti zpracoval na více než 600 stranách do tří fází a dvanácti principů, které dokáže využít každý (kmen značky, ulice značky, maják značky, vzducholoď značky a mnoha dalších). Autor je člověk z praxe a představí vám konkrétní lekce, jasné kroky i upozornění na pasti a drahá rizika. Dá vám také nové inspirace díky více než dvěma stům obrázků, grafů a příkladů. Žlutá kniha budování značky vás naučí nejen více vydělat, ale hlavně vám ušetří spoustu času, energie a finančních rezerv tím, že vám pomůže vyhnout se drahým a úplně zbytečným chybám. Většina knih o značkách byly knihy designérů pro designéry. Akademiků pro akademiky. Stratégů pro stratégy. Kreativců pro kreativce. Proto jsem chtěl napsat knihu pro budoucí podnikatele, rozjížděče svých značek a nemarketéry. A to tak, aby vás nezabila zbytečnou komplexností a akademičností, ať to, co čtete, umíte rychle použít. Není v ní zbytečně všechno, ale je v ní všechno, co můžete rychle aplikovat. Tato kniha je určena těm, kteří nechtějí filozofovat, co to ta značka vlastně je, ale spíše znát odpovědi na otázky: "Co mám při rozjíždění značky reálně dělat?" "Na co si dát pozor?" "Jak postavit vlastní značku rychle a efektivně?" "Jaké jsou konkrétní kroky pro různé fáze firmy nebo projektu?" "Co funguje dlouhodobě a co je jenom trend, móda nebo hype?" "Co má největší dopad na efektivní komunikaci?" "Proč si firmy právně chrání i svoje barvy?" "Proč je v Japonsku tolik značek, které mají zpívaná loga?" "Jak odlišit věci podstatné od věcí naléhavých?" "Jak nespekulovat a makat?" - Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname. Upozornění Michala Pastiera: Nečíst před spaním nebo když se chcete zklidnit. Nekombinovat s energetickými nápoji a alkoholem. Knihu darujte, nepůjčujte, protože vám ji stejně nevrátí.

Sdílet

Nakladatel
barecz & conrad books
Rozměr
160 x 237 x 53
isbn
978-80-908768-6-6
Počet stran
608
datum vydání
20.09.2024
ean
9788090876866
Vazba
měkká vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 886 Kč Nápověda