0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 5+ ks
- Doručení V úterý 19. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
886 Kč s DPH
Běžně 990 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: "Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?" Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za… Přejít na celý popis
Extrémy vzrušují! Nestyďte se přiznat, že jste zvědaví. Dark romance, která rozdělila internet je tady!. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Firmy, které se rozhodly být skvělé
-
Na volné noze
-
Blog za milion
-
Prodávejte!
-
Byznys pro 21. století
-
30 hodin
-
Budoucnost (ne)práce
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Anatomie rozhodování
-
Myslete jako miliardář
-
BESTSELLER Psychologie peněz
-
Nekonečná hra
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Trhy
-
Čas na výpověď - Manuál online podnikání pro ženy
-
9 typů obtížných lidí
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Alchymie
-
Začněte s PROČ
-
Tajné dějiny značek
-
Jak vybudovat úspěšný tým - Tajemství fungování nejlepších týmů na světe
Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: "Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?" Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za krokem a bez bullshitu. Autor Michal Pastier je podnikatel, investor a marketér s více než 15letou praxí. Jeho týmy mají na kontě přes 250 projektů nových značek. Své zkušenosti zpracoval na více než 600 stranách do tří fází a dvanácti principů, které dokáže využít každý (kmen značky, ulice značky, maják značky, vzducholoď značky a mnoha dalších). Autor je člověk z praxe a představí vám konkrétní lekce, jasné kroky i upozornění na pasti a drahá rizika. Dá vám také nové inspirace díky více než dvěma stům obrázků, grafů a příkladů. Žlutá kniha budování značky vás naučí nejen více vydělat, ale hlavně vám ušetří spoustu času, energie a finančních rezerv tím, že vám pomůže vyhnout se drahým a úplně zbytečným chybám. Většina knih o značkách byly knihy designérů pro designéry. Akademiků pro akademiky. Stratégů pro stratégy. Kreativců pro kreativce. Proto jsem chtěl napsat knihu pro budoucí podnikatele, rozjížděče svých značek a nemarketéry. A to tak, aby vás nezabila zbytečnou komplexností a akademičností, ať to, co čtete, umíte rychle použít. Není v ní zbytečně všechno, ale je v ní všechno, co můžete rychle aplikovat. Tato kniha je určena těm, kteří nechtějí filozofovat, co to ta značka vlastně je, ale spíše znát odpovědi na otázky: "Co mám při rozjíždění značky reálně dělat?" "Na co si dát pozor?" "Jak postavit vlastní značku rychle a efektivně?" "Jaké jsou konkrétní kroky pro různé fáze firmy nebo projektu?" "Co funguje dlouhodobě a co je jenom trend, móda nebo hype?" "Co má největší dopad na efektivní komunikaci?" "Proč si firmy právně chrání i svoje barvy?" "Proč je v Japonsku tolik značek, které mají zpívaná loga?" "Jak odlišit věci podstatné od věcí naléhavých?" "Jak nespekulovat a makat?" - Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname. Upozornění Michala Pastiera: Nečíst před spaním nebo když se chcete zklidnit. Nekombinovat s energetickými nápoji a alkoholem. Knihu darujte, nepůjčujte, protože vám ji stejně nevrátí.
- Nakladatel
- barecz & conrad books
- Rozměr
- 160 x 237 x 53
- isbn
- 978-80-908768-6-6
- Počet stran
- 608
- datum vydání
- 20.09.2024
- ean
- 9788090876866
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola