0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením… Přejít na celý popis
-
297 Kč s DPH Ihned ke stažení
Prokleté vraždy, inteligentní detektiv a psychotický padouch. Na japonské střední škole začíná hra na život a na smrt... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Konkurenční zpravodajství
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání
-
Jak napsat dobrý podnikatelský záměr
-
Firma jsou lidé, lidé jsou síla! - Objevte potenciál vaší firmy…
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Založte si vlastní firmu - Průvodce krok za krokem
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Lídři jedí poslední
-
Psychologie trhu a chování spotřebitele
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Nápad za miliardu
-
Firmy, které se rozhodly být skvělé
-
Lépe a rychleji
-
Osobní finance Základy podnikání
-
Úspěšná nezisková organizace
-
Nekonečná hra
-
Výchova k podnikavosti
-
Obchodní dovednosti
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Pravidla podnikání do kapsy
-
Prodej na prvním místě
-
Přestaňte prodávat a získejte klienty!
Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 15
- isbn
- 978-80-247-2432-4
- Počet stran
- 220
- datum vydání
- 1.10.2008
- ean
- 9788024724324
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola