0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V pátek 29. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
738 Kč s DPH
Běžně 825 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
A Wall Street Journal and Washington Post BestsellerA playbook for creating your company''s winning strategy.Strategy is not complex. But it is hard. It’s hard because it forces people and organizations to make specific choices about their future—something that doesn’t happen in most companies.Now two of today’s best-known business thinkers… Přejít na celý popis
Knižíšek pro vás přichystal ty nejlepší tipy na knižní dárky! Omrkněte je. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Everything War
-
Leaders Eat Last
-
Power and Prediction: The Disruptive Economics of Artificial Intelligence
-
Dare to Lead
-
Principles : Life and Work
-
For the Culture: The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyoncé
-
Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
-
Optimal: How to Sustain Excellence Every Day
-
How to Think Like an Economist
-
Beat Stress at Work: How to Balance Your Ambition with Your Anxiety
-
Together Is Better
-
Money: A Story of Humanity
-
The Social Brain
-
Prisoners of Geography
-
Making Sense of Chaos: A Better Economics for a Better World
-
Mastering Uncertainty
-
Hidden Potential
-
Going Infinite
-
NOVINKA Crucial Conversations: Tools for Talking When Stakes are High, Third Edition
-
The Diary of a CEO
-
Rethinking Competitive Advantage: New Rules for the Digital Age
-
Tyranny of the Minority
-
Choose Your Own Apocalypse With Kim Jong-un & Friends
-
The Rise and Fall of Communism
A Wall Street Journal and Washington Post Bestseller
A playbook for creating your company''s winning strategy.
Strategy is not complex. But it is hard. It’s hard because it forces people and organizations to make specific choices about their future—something that doesn’t happen in most companies.Now two of today’s best-known business thinkers get to the heart of strategy—explaining what it’s for, how to think about it, why you need it, and how to get it done. And they use one of the most successful corporate turnarounds of the past century, which they achieved together, to prove their point.A.G. Lafley, former CEO of Procter & Gamble, in close partnership with strategic adviser Roger Martin, doubled P&G’s sales, quadrupled its profits, and increased its market value by more than $100 billion in just ten years. Now, drawn from their years of experience at P&G and the Rotman School of Management, where Martin is dean, this book shows how leaders in organizations of all sizes can guide everyday actions with larger strategic goals built around the clear, essential elements that determine business success—where to play and how to win.The result is a playbook for winning. Lafley and Martin have created a set of five essential strategic choices that, when addressed in an integrated way, will move you ahead of your competitors. They are:• What is our winning aspiration?• Where will we play?• How will we win?• What capabilities must we have in place to win?• What management systems are required to support our choices?The stories of how P&G repeatedly won by applying this method to iconic brands such as Olay, Bounty, Gillette, Swiffer, and Febreze clearly illustrate how deciding on a strategic approach—and then making the right choices to support it—makes the difference between just playing the game and actually winning.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Harvard Business Review Press
- Hmotnost
- 584 g
- isbn
- 978-1-4221-8739-5
- Počet stran
- 272
- datum vydání
- 5.02.2013
- ean
- 9781422187395
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- angličtina
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE