5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy.Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou… Přejít na celý popis
-
421 Kč s DPH Ihned ke stažení
Evangelína Ryšavá věří v lásku. Její srdce je ale zlomené, a tak uzavře dohodu se Srdcovým princem, která ji zavede na nebezpečnou cestu plnou magie a intrik. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Marketing management
-
Prodej na prvním místě
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Na volné noze
-
Průvodce úspěšného obchodníka
-
Lídři jedí poslední
-
Webcopywriting pro samouky
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Úspěšní obchodníci - Jak běžní lidé porážejí Wall Street v jeho vlastní hře
-
Radikální otevřenost
-
Alchymie
-
Začněte s proč
-
Internetový marketing
-
Prodej, nebo prodají tobě
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Naučte se investovat
-
Byznys a Pasivní příjem - Jak rozjedeš úspěšný byznys a vybuduješ pasivní příjem
-
Uzavírání: příručka profesionálního prodejce
-
Copywriting
-
Inteligentní investor
-
Byznys pro 21. století
-
Péče na prodej: Jak se práce z lásky stává placenou službou
Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy.Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby.Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak:• se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání,• se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu,• aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty,• porozumět spektru komunikačních nuancí a využít tyto vědomosti k užitku svému i klientovu,• cíleně řídit klientovy akce i reakce a dovést jej tak k úspěšnému uzavření zakázky,• z nově přesvědčených klientů udělat dlouhodobě nadšené a věrné zákazníky!V knize získáte mnoho konkrétních praktických rad a tipů například pro telefonické rozhovory, pro vyjednávání o ceně nebo pro návštěvy klientů a také řadu příkladů z praxe. Přehledná a srozumitelná kniha poslouží všem nováčkům i starým mazákům na cestě stát se NOVÝM HARDSELLEREM!
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 175 x 247 x 21
- datum dotisku
- 12.07.2021
- ean
- 9788024740959
- Počet stran
- 288
- Vydání
- 5
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 3.03.2014
- isbn
- 978-80-247-4095-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
-
Petr K. registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Zatím nejlepší kniha, jakou jsem o prodeji četl. Důležité je samozřejmě přihlédnout k tomu, že se jedná o prodej a nikoliv o obchod, nicméně určité pasáže se věnují i obchodu jako takovému. Jsou zde velmi zajímavě informace, které by si každý, kdo obchoduje měl povinně přečíst, poupravit ke svému oboru a okamžitě začít aplikovat v praxi. Knihu jsem přečetl téměř jedním dechem a velmi na mě zapůsobila. Jak jsem již psal výše, dá se z ní hodně vzít, ale samozřejmě neplatí úplně vše, co se zde píše. Na druhou stranu, tato kniha neučí, nýbrž inspiruje, takže si každý musí najít to svoje.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE