Velká kniha o prodeji
Velká kniha o prodeji - Martin Limbeck Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy.Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou… Přejít na celý popis

Stephanie Garber: Bylo nebylo jedno zlomené srdce Evangelína Ryšavá věří v lásku. Její srdce je ale zlomené, a tak uzavře dohodu se Srdcovým princem, která ji zavede na nebezpečnou cestu plnou magie a intrik. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy.Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby.Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak:• se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání,• se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu,• aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty,• porozumět spektru komunikačních nuancí a využít tyto vědomosti k užitku svému i klientovu,• cíleně řídit klientovy akce i reakce a dovést jej tak k úspěšnému uzavření zakázky,• z nově přesvědčených klientů udělat dlouhodobě nadšené a věrné zákazníky!V knize získáte mnoho konkrétních praktických rad a tipů například pro telefonické rozhovory, pro vyjednávání o ceně nebo pro návštěvy klientů a také řadu příkladů z praxe. Přehledná a srozumitelná kniha poslouží všem nováčkům i starým mazákům na cestě stát se NOVÝM HARDSELLEREM!

Sdílet

Nakladatel
Grada
Rozměr
175 x 247 x 21
datum dotisku
12.07.2021
ean
9788024740959
Počet stran
288
Vydání
5
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
datum vydání
3.03.2014
isbn
978-80-247-4095-9

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Petr K. registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Zatím nejlepší kniha, jakou jsem o prodeji četl. Důležité je samozřejmě přihlédnout k tomu, že se jedná o prodej a nikoliv o obchod, nicméně určité pasáže se věnují i obchodu jako takovému. Jsou zde velmi zajímavě informace, které by si každý, kdo obchoduje měl povinně přečíst, poupravit ke svému oboru a okamžitě začít aplikovat v praxi. Knihu jsem přečetl téměř jedním dechem a velmi na mě zapůsobila. Jak jsem již psal výše, dá se z ní hodně vzít, ale samozřejmě neplatí úplně vše, co se zde píše. Na druhou stranu, tato kniha neučí, nýbrž inspiruje, takže si každý musí najít to svoje.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda