Visual Merchandising and Display: Best Practices for Window Displays and Store Designs

Autor Silvia Belli

Visual Merchandising and Display: Best Practices for Window Displays and Store Designs - Silvia Belli Nedostupné

Visual Merchandising and Display: Best Practices for Window Displays and Store Designs

Autor Silvia Belli

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

365 myšlenek o míru a naději

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 349 Kč

365 myšlenek o míru a naději

This comprehensive textbook constitutes an essential tool for students and professionals who want to work in the field of visual merchandising in retail, a discipline which combines the principles of marketing, creativity and design. It covers all aspects of the profession, from window display to in-store areas, and all kinds of stores, from… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

This comprehensive textbook constitutes an essential tool for students and professionals who want to work in the field of visual merchandising in retail, a discipline which combines the principles of marketing, creativity and design. It covers all aspects of the profession, from window display to in-store areas, and all kinds of stores, from small outlets, pop-up shops and concept stores, to shopping malls, flagship shops and department stores. Aspects such as lighting, colour, interior architecture and different display styles, by means of classic approaches as well as the most avant-garde developments are widely referenced and explained in this publication, through many examples from around the world. This reference guide will help fashion related merchandising and design students and visual merchandisers to plan the best strategies to get the consumer s attention. It includes basic sales psychology aspects and describes the different job opportunities there are for visual merchandisers.

Sdílet

Nakladatel
Hoaki
datum vydání
1.01.2020
ean
9788417656065
Počet stran
240
jazyk
angličtina
Vazba
měkká vazba
isbn
978-84-17-65606-5

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda