Whiz Limited: The Finest of Tokyo Street

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

1 252 Kč s DPH
Běžně 1 399 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

The first monograph on the Japanese streetwear brand Whiz Limited, this book showcases the last 20 years of the brand’s design and collaborations with streetwear’s most iconic players.  Whiz Limited is a Japanese streetwear brand estab-lished in 2000 by Hiroaki Shitano. With a following in Japan as well as Hong Kong and mainland China, Shitano… Přejít na celý popis

Říjen je měsícem komiksu! Sleva až 33 % Připravte se na měsíc plný dobrodružství, napětí a skvělých příběhů! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

The first monograph on the Japanese streetwear brand Whiz Limited, this book showcases the last 20 years of the brand’s design and collaborations with streetwear’s most iconic players.  Whiz Limited is a Japanese streetwear brand estab-lished in 2000 by Hiroaki Shitano. With a following in Japan as well as Hong Kong and mainland China, Shitano has become something of a cult figure, as one of the new generation of streetwear designers influ-enced by Hiroshi Fujiwara. Consisting originally of handmade, printed tees, the label has since expanded to include a complete range of streetwear infused with an eccentric Japanese flair. Shitano was raised in the entertainment district of Shinjuku, and this is reflected in the clothing’s distinctly downtown urban vibe and predominantly dark color palette. Chronicling the history of the brand, alongside some of Whiz’s most prolific projects to date, this book features beautiful, newly shot photographs of a long list of collaborations with streetwear icons, including Hiroshi Fujiwara/Fragment, Mastermind, Stüssy, A Bathing Ape®, Bristol, Bountyhunter, M&M, Kappa, New Era, Disney, Hello Kitty, G-Shock, Peanuts, Porter, The North Face, Marmot, First Down, and the estate of Keith Haring. This book also features an impressive archive of the brand’s iconic sneaker designs, boasting collabora-tions with heavy hitters like mita sneakers, Adidas, New Balance, Asics, Puma, Reebok, Mizuno, Converse, and Ugg, making it a must-have for sneak-erheads and lovers of streetwear style alike.

 

Sdílet

Počet stran
256
datum vydání
1.01.2022
ean
9780847871346
Vazba
pevná vazba
jazyk
angličtina
Rozměr
23,2 x 28,6 x m
isbn
978-0-8478-7134-6

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 1 252 Kč Nápověda